خانهاخبار
قیمت پیکسل 5 و پیکسل 4 5G مشخص شد

قیمت پیکسل 5 و پیکسل 4 5G مشخص شد

امروز در رسانه‌های خبری شاهد انتشار قیمت یورویی محصولات جدید گوگل بودیم.
۱۳۹۹/۷/۲

غول دنیای جستجوگرها قصد دارد تا در تاریخ سی‌ام سپتامبر مصادف با نهم مهر ماه، محصولات جدید خود شامل پیکسل 5 و نسخه 5G گوشی پیکسل 4a را طی رویدادی رسمی و آنلاین، به دنیای تکنولوژی معرفی کند. از آن جا که روزها در حال گذر است و رفته رفته به موعد مقرر نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از این دو اسمارت فون منتشر می‌شود.

گوشی‌های هوشمند جدید گوگل به تازگی در لیست محصولات برخی فروشگاه‌های اروپایی قرار گرفته‌اند و به این ترتیب نه تنها قیمت آن ها، بلکه رنگ بندی، میزان حافظه داخلی و تاریخ عرضه احتمالی آن ها نیز مشخص شده است.برای شروع، بیایید تا از تاریخ عرضه آن ها بگوییم. دو محصول جدید گوگل از پانزدهم اکتبر مصادف با بیست و چهارم مهر ماه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

نسخه 5G گوشی پیکسل 4a با حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 499 پوند عرضه می‌شود و پیکسل 5 نیز با همین میزان حافظه، 615 پوند برای خریداران آب می‌خورد. رنگ بندی Pixel 5 به دو حالت سیاه و سبز خواهد بود و مدل دیگر، با رنگ‌های سیاه و سفید عرضه می‌شود. به نظر نمی‌رسد که هیچ یک از محصولات جدید گوگل با حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه شوند و به این ترتیب، حافظه داخلی 128 گیگابایتی را می‌توان به عنوان مدل پایه آن ها در نظر گرفت.

image

 

در قاره اروپا، مدل 5G پیکسل 4a با قیمت 499 یورو و پیکسل 5 نیز با قیمت 629 یورو در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. البته این قیمت‌ها توسط فروشگاه‌ها اعلام شده و ممکن است که رسمی نباشد. چرا که برخی از این افراد قصد دارند تا با اعلام چنین اطلاعاتی، توجه کاربران را به سمت خود جلب کرده و از این راه، به نوعی برای خود بازارگرمی کنند.

خوشبختانه اطلاعات رسمی و دقیق، هفته آینده در رویدادی آنلاین توسط گوگل اعلام می‌شود. لذا تا آن زمان باید منتظر بمانیم تا با قیمت واقعی این محصولات و قابلیت‌های آن ها به صورت کامل آشنا شویم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)