خانهاخبار
آیا خانواده Mi 10T با قیمتی پایین‌تر از قبل عرضه می‌شوند؟

آیا خانواده Mi 10T با قیمتی پایین‌تر از قبل عرضه می‌شوند؟

شایعاتی که به تازگی به گوش رسیده، قیمت جدیدتر سری Mi 10T را لو داده است.
۱۳۹۹/۷/۳

محصولات چدید شیائومی با نام‌های Mi 10T و Mi 10T Pro این روزها بازار شایعات و حرف و حدیث‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و قصد دارند تا با ورود خود به دنیای تکنولوژی، مسیر موفق Mi 9T و Mi 9T Pro را ادامه دهند. چند روش گذشته، خبری در مورد قیمت 699 یورویی مدل پرو Mi 10T در رسانه‌ها منتشر شد که حکایت از بالا بودن این رقم از سطح انتظارات اهالی فناوری داشت.

اما امروز شایعه‌ای که توسط یک تحلیل گر آلمانی نقل شده و هنوز به صورت رسمی مورد تأیید قرار نگرفته، حاکی از آن است که Mi 10T با قیمت 499 یورویی همراه خواهد بود مدل پرو آن نیز 100 یورو گران تر، یعنی با قیمت 599 یورور در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. پیش بینی می‌شود که وان پلاس 8T با قیمت 699 یورو در آینده نزدیک معرفی شود و قیمت 599 یورویی می 10T پرو، در همین ابتدای کار یک برگ برنده ارزشمند برای این گوشی هوشمند در مقابل محصول کمپانی وان پلاس به حساب می‌آید.

image

 

همچنین به نظر می‌رسد که یک مدل مقرون به صرفه با نام Mi 10T lite نیز در کار باشد که احتمالا با قیمت 329 یورو به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. اگر چه شایعات و حرف و حدیث‌هایی که این روزها مطرح می‌شود، کمتر به این مدل اختصاص یافته و توجه اکثر افراد، به مدل اصلی یا نسخه پرو این خانواده جلب شده است.

از جمله مشخصات سخت افزاری می 10T پرو می‌توان به رم هشت گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی آن اشاره کرد که البته این مدل با قیمت 599 یورو همراه خواهد بود و برای بهره گیری از مدل دیگر با حافظه داخلی 256 گیگابایتی، باید 50 یورو بیشتر هزینه کنید که در نهایت 649 یورو برای شما آب می‌خورد. رنگ بندی جدیدی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده که به عنوان یکی از آن ها، می‌توان به Rainbow Silver اشاره کرد.

از آن جا که شایعات پیرامون خانواده می 10T شیائومی روز به روز در حال افزایش است، لذا پیش بینی می‌شود که در آينده نزدیک، باید انتظار رونمایی رسمی از این محصولات را داشته باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)