خانهاخبار
ریلمی C17 با اسنپدراگون 460 و نرخ 90 هرتزی معرفی شد

ریلمی C17 با اسنپدراگون 460 و نرخ 90 هرتزی معرفی شد

موبایل جدید ریلمی تلفنی شبیه ریلمی 7i است که سخت‌افزاری نسبتا بهتر از قیمت درخواستی خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
۱۳۹۹/۷/۱

شرکت Realme جدیدترین عضو خانواده C را با نام Realme C17 معرفی کرد. این دستگاه نسخه‌ای ضعیف‌تر از ریلمی 7i است که از چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ و دوربینی با مگاپیکسل‌های کمتر استفاده می‌کند. این دستگاه ابتدا وارد بازار بنگلادش می‌شود و قیمت مدل ۶ + ۱۲۸ گیگابایتی آن ۱۸۹ دلار خواهد بود. ریلمی C17 در دو رنگ آبی و سبز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

موبایل اقتصادی جدید ریلمی از نمایشگری ۶.۵ اینچی با رزولوشن +HD معادل ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل از نوع IPS LCD استفاده می‌کند که در گوشه سمت راست آن حفره‌ای برای دوربین سلفی دستگاه قرار گرفته است. نرخ نوسازی این پنل ۹۰ هرتز، نسبت صفحه به بدنه آن ۹۰ درصد، و حداکثر روشنایی‌اش ۶۰۰ نیت است. این صفحه از پوشش گوریلا گلس بهره می‌برد ولی نمی‌دانیم که از کدام نسخه گوریلا گلس استفاده شده است.

image

ریلمی C17 دارای تراشه اسنپدراگون ۴۶۰ است و همراه با ۶ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید. این گوشی از 4G LTE، وای‌فای دوبانده، بلوتوث ۵.۰، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C بهره می‌برد. ریلمی C17 دو سیم کارته است و خشاب سیم کارت آن جایگاه سومی برای کارت حافظه microSD دارد.

بدنه پشتی این تلفن هوشمند از پلی کربنات ساخته شده است. در قاب عقب دوربینی چهارگانه وجود دارد که شامل لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و سنسور مونوکروم ۲ مگاپیکسلی است. به‌علاوه، در قاب عقب می‌توانید حسگر اثر انگشت فیزیکی را مشاهده کنید. ریلمی C17 در بخش سلفی نیز از دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

image

این محصول به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید اما احتمالا اندروید ۱۱ را دریافت خواهد کرد. انرژی این گوشی از طریق یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۱۸ واتی و شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)