خانهاخبار
قابلیت جذاب واتس اپ به زودی از راه می‌رسد

قابلیت جذاب واتس اپ به زودی از راه می‌رسد

مسنجر واتس اپ این روزها در حال پیشرفت چشمگیری است.
۱۳۹۹/۷/۱

مسئولان و توسعه دهندگان اپلیکیشن واتس اپ مدت هاست که در حال کار روی قابلیت Linked Devices هستند و به نظر می‌رسد که این ویژگی در حال سپری کردن آخرین روزهای خود در نسخه آزمایشی و احتمالا در آینده نزدیک، شاهد ارائه آن خواهیم بود.

وب سایت WA Beta Info با انتشار خبری، این موضوع را عنوان کرده است که قابلیت Linked Devices که به شما اجازه می‌دهد تا اکانت واتس اپ خود را به چهار محصول مختلف متصل کنید و به صورت همزمان از آن ها استفاده نمایید، در آخرین مراحل آزمایشی خود به سر برده و به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به عنوان مهم ترین ویژگی این حالت، می‌‌توان به عدم نیاز به اتصال گوشی هوشمند شما به اینترنت اشاره کرد. اگر در حال حاضر بخواهید از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ‌تان به اکانت واتس اپ دسترسی داشته باشید، باید حتما گوشی شما هم به اینترنت متصل باشد و روند لودینگ اطلاعات از طریق اسمارت فون شما صورت می‌پذیرد. اما با استفاده از این قابلیت جدید، دیگر چنین چیزی نیاز نیست و حتی در صورت خاموش بودن گوشی هوشمندتان نیز قادر خواهید بود تا از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ به اکانت واتس اپ‌تان دسترسی داشته باشید.

وب سایت WA Beta Info مدعی شده است در حالی که کلیه قابلیت‌ها بری بهره گیری از این ویژگی مهم اکنون در دسترس است، اما پشتیبانی از آن برای کاربران تا به این لحظه فعال نشده است. اولین گام برای استفاده از این قابلیت، در دسترس قرار دادن آن برای بتا تسترها خواهد بود و در صورتی که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد، شاهد عرضه عمومی آن خواهیم بود.

image

 

اگر شما هم به عنوان یک بتا تستر واتس اپ فعالیت می‌کنید، می‌‌توانید به محض ارائه نسخه مخصوص، از این ویژگی استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که تمامی ورود به سیستم‌های مختلف که در گذشته انجام داده باشید، به این ترتیب از بین رفته و باید مجددا تنظیمات لازم را اعمال کنید.

متأسفانه شخص منتشر کننده این خبر، هیچ گونه اطلاعی در مورد زمان عرضه نسخه بتا این قابلیت را با ما به اشتراک نگذاشته است. اما از آن جا که برنامه بعدی مسئولان واتس اپ، ارائه این ویژگی برای افراد بتا تستر است، لذا پیش بینی می‌شود که برای رونمایی از نسخه عمومی آن، نباید مدت زمان زیادی را منتظر بمانیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۹/۷/۱
تلگرام از اول این قابلیت رو داشت. قابلیت جدید و چندان جذابی نیست!!!