خانهاخبار
ال‌جی K42 با هلیو P22 و طراحی ویژه معرفی شد

ال‌جی K42 با هلیو P22 و طراحی ویژه معرفی شد

ال‌جی در سکوت خبری از میان‌رده تازه‌ای به‌نام K42 رونمایی کرده که نمایشگری 6.6 اینچی دارد و از دوربین چهارگانه استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۶/۳۱

ال‌جی بی‌سروصدا از تلفن هوشمند جدیدی به‌نام LG K42 رونمایی کرد. این موبایل میان‌رده در قاب عقب خود الگویی موج‌دار دارد که ظاهری متفاوت را برای این گوشی به ارمغان آورده است. نسبت تصویر این دستگاه بالاست و با باتری بزرگ و دوربین چهارگانه می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربران عادی باشد.

ابعاد ال‌جی K42 برابر ۱۶۵ در ۷۶ در ۸.۴ میلی‌متر و وزن آن ۱۸۲ گرم است. این دستگاه استاندارد دوام نظامی MIL-STD-810G را کسب کرده تا در سخت‌ترین شرایط خم به ابرو نیاورد. ال‌جی K42 نمایشگری ۶.۶ اینچی با وضوح +HD دارد.

قلب تپنده میان‌رده جدید ال‌جی چیپست هلیو P22 است که همراه با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. این گوشی از کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند و به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید.

image

در قاب عقب این گوشی ماژول دوربینی دیده می‌شود که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. در بخش سلفی هم لنزی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد.

ال‌جی K42 انرژی خود را از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند. این گوشی دکمه‌ای اختصاصی برای گوگل اسیستنت دارد و حسگر اثر انگشت آن در پهلوی دستگاه قرار گرفته است. K42 برای عاشقان موسیقی موتور 3D Sound Engine را ارائه می‌کند و جک هدفون دارد. این محصول همچنین از وای‌فای، بلوتوث ۵.۰، جی‌پی‌اس و درگاه USB-C برخوردار است. فعلا صحبتی راجع به قیمت و تاریخ عرضه این گوشی به میان نیامده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)