خانهاخبار
ایرادات خانواده گلکسی اس 20 کاربران را نگران کرده است

ایرادات خانواده گلکسی اس 20 کاربران را نگران کرده است

پرچمداران سامسونگ با یک مشکل بزرگ و جدی روبرو هستند.
۱۳۹۹/۶/۳۱

خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ که چندی پیش به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شد، به گزارش سم موبایل از یک مشکل جدی و بنیادی رنج می‌برند. البته این معضل بنیادی، محصولات پیشین از جمله خانواده اس 10، نوت 10 و نوت 20 را نیز تحت الشعاع قرار داده است. مشکل یاد شده به دو صورت زیر ظاهر می‌شود:

  • خاموش شدن گوشی هوشمند پیش از رسیدن درصد با تری به یک درصد
  • مصرف سریع شارژ باتری دستگاه بین 5 تا 1 درصد

چنین مشکلی توسط خیل عظیمی از کاربران در وب سایت Reddit مطرح شده است. یکی از این کاربران با نام کاربری Ldn_brother مشکل خود را به شرح زیر عنوان کرده است:

من این موضوع را روی گلکسی اس 20 اولترا تأیید می‌کنم. زمانی که درصد شارژ باتری به کمتر از 15 درصد می‌رسد، به صورت یک روند شیب‌دار، شارژ باتری دستگاه به پایان می‌رسد. گوشی من روی درصد شارژ باتری 6 درصد قرار داشت و به محض برداشتن آن و باز کردن قفل صفحه نمایش، به صورت ناخودآگاه خاموش شد. من عادت کرده‌ام که با این حالت زندگی کنم، اگر چه راه و روش درستی نیست. این مشکل به هیچ عنوان روی گلکسی اس 4 و S7 وجود نداشت.

یکی از دارندگان نسخه 5G گوشی هوشمند گلکسی اس 20 اولترا نیز پیشنهاد داده است هر زمان که نیاز داشتید، گوشی خود را شارژ کرده و اجازه ندهید که به درصدهای پایین نزدیک شود. استفاده از چنین روشی تا حدودی به عنوان حذف صورت مسئله شباهت دارد و مسئولان سامسونگ باید فکری به حال این مورد بکنند. چرا که شارژ کردن گوشی هوشمند در برخی شرایط، ممکن است به پاور بانک احتیاج داشته باشد و کاربرانی که از این وسیله استفاده نمی‌کنند، برای خرید آن باید هزینه کنند.

image

 

نسخه 5G گلکسی اس 20 اولترا به صورت پیش فرض و درون جعبه، به شارژر 25 واتی با قابلیت شارژ سریع مجهز است و از طرف دیگر، با امکان پشتیبانی از تکنولوژی Super Fast Charging 2.0، شما قادر خواهید بود تا از شارژرهای 45 واتی نیز استفاده کنید. برای بهره گیری از این روش، باید آداپتور شارژر 45 واتی را به صورت مستقل خریداری کنید. اما یکی دیگر از محصولاتی که با این معضل روبرو است، Galaxy Tab S5e است که این محصول، از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند و مسلما زمان بیشتری برای شارژ شدن باتری نیاز خواهد داشت. این موضوع به ما یادآور می‌شود در حالی که روی محصولات پرچمدار سامسونگ تمرکز کرده‌ایم، گجت‌های دیگر تولید شده توسط این برند نیز با چنین معضلی دست و پنجه نرم می‌کنند.

به این ترتیب باید منتظر پیام و نظر مسئولان سامسونگ در مورد این مشکل باشیم. دارندگان محصولات این برند کره‌ای می‌توانند امیدوار باشند که در آينده نزدیک و با ارائه یک آپدیت نرم‌افزاری، این مشکل بزرگ حل شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

رهام

۱۳۹۹/۷/۱
برای a30 هم این مشکل هست

حمید

۱۳۹۹/۷/۱
برای منم که a30 دارم این مشکل جدیدا پیش میاد...به ۱۵ ک میرسه خیلی سریع خالی میشه