خانهاخبار
سال آینده 217 ایموجی جدید در دسترس قرار می‌گیرند

سال آینده 217 ایموجی جدید در دسترس قرار می‌گیرند

فهرست نهایی Emoji 13.1 منتشر شد و حالا می‌توانیم ببینیم که در سال 2021 که ایموجی‌های جدیدی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
۱۳۹۹/۶/۳۱

اگر از طرفداران دنیای ایموجی‌ها هستید، خبرهای خوبی در راه است. سال آینده ۲۱۷ ایموجی جدید وارد فهرست Emoji 13.1 خواهد شد که بسیاری از این‌ها گونه‌های مختلف رنگ پوست هستند اما در میانشان چند ایموجی کاملا جدید هم دیده می‌شود.

اگر پیگیر اخبار دنیای ایموجی‌ها نبوده باشید، باید به شما بگوییم که Emoji 13.1 به خاطر تاخیر تحمیلی ویروس کرونا در عرضه Emoji 14.0 در دست انتشار قرار گرفت. آخرین بار چند روز پیش از نسخه گوگلی ایموجی‌های جدید مطلع شدیم. حالا فهرست نهایی این ۲۱۷ ایموجی جدید شامل در ادامه قابل مشاهده است. بخش عمده این فهرست شامل طیف‌های مختلف رنگ پوست است، اما چند ایموجی تازه هم در بین آن‌ها قرار دارد.

image

از آن‌جایی که Emoji 13.0 در اختیار بسیاری از دستگاه‌ها قرار نگرفت (گوگل و سامسونگ تازه همین چند وقت پیش آن را در اختیار کاربران خود قرار دادند)، احتمالا برای 13.1 هم باید چند وقتی صبر کنیم. در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۱ به این ایموجی‌های جدید دسترسی داشته باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)