خانهاخبار
رسما تایید شد؛ وان پلاس 8T به‌زودی از راه می‌رسد

رسما تایید شد؛ وان پلاس 8T به‌زودی از راه می‌رسد

وان پلاس در شبکه‌های اجتماعی خود تایید کرد که پرچمدار بعدی آن‌ها به‌زودی با نام OnePlus 8T 5G معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۶/۳۰

وان پلاس تایید کرد که به‌زودی از پرچمدار بعدی خود با نام OnePlus 8T 5G رونمایی می‌کند. این شرکت از طریق صفحات رسمی خود در توئیتر و اینستاگرام از اسم گوشی بعدی خود پرده برداشت و گفت آن را به‌زودی معرفی می‌کند. طبق گزارش‌های قبلی، وان پلاس 8T احتمالا ۲۳ مهر معرفی می‌شود.

دیروز همچنین صفحه‌ای در وب‌سایت شعبه هند شیائومی بالا آمد که مخصوص وان پلاس 8T 5G بود. در این صفحه تبلیغی قرار دارد که از طریق قرعه‌کشی یک وان پلاس 8T را به دست برنده می‌رساند. علاوه بر این، در صفحه مذکور تیزری درباره وان پلاس 8T قرار گرفته که در آن سفیر این برند یعنی رابرت داونی جونیور را می‌بینیم.

این تولیدکننده چینی در حال حاضر وان پلاس 8T را فقط در هند تبلیغ کرده است. آمازون هند هم قرار است این گوشی را بفروشد و صفحه مخصوص آن را بالا آورده که خود نشانه دیگری برای عرضه زودهنگام آن است. با این حال، هنوز هیچ اطلاعات دیگری درباره این دستگاه در سایر شعب جهانی وان پلاس مشاهده نشده است.

image

گوشی‌های سری T معمولا با اعمال تغییراتی جزئی بر گوشی‌های معمولی این شرکت در نیمه دوم سال معرفی می‌شوند. منتها وان پلاس 8T امسال احتمالا از چند تغییر بزرگ‌تر میزبانی خواهد کرد. برای مثال، در رندرهای افشایی از این گوشی ماژول دوربینی مشابه گلکسی اس ۲۰ را در این دستگاه دیدیم. وان پلاس 8T احتمالا شارژ سریع ۶۵ واتی خواهد داشت که نسبت به شارژ سریع ۳۰ واتی وان پلاس 8 ارتقای بزرگی به حساب می‌آید.

این تلفن هوشمند به احتمال زیاد نمایشگری ۶.۵۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت. روی این صفحه حفره‌ای کار گذاشته شده که از یک لنز سلفی ۳۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در قاب عقب هم ماژولی چهارگانه وجود دارد که شامل لنزهای ۴۸ + ۱۶ + ۵ + ۲ مگاپیکسلی است.

پیش‌بینی می‌شود که وان پلاس 8T اسنپدراگون ۸۶۵ داشته باشد. در شایعات آمده بود که این گوشی از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده نخواهد کرد. با این وجود، در تیزری که از سوی این شرکت منتشر شده، تاکید زیادی روی سرعت صورت گرفته است، بنابراین هنوز می‌توانیم امیدوار باشیم که اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس را روی وان پلاس 8T ببینیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۹/۶/۳۰
یه غول به حساب تمام