خانهاخبار
مشخصات کامل تبلت Galaxy Tab Active 3 افشا شد

مشخصات کامل تبلت Galaxy Tab Active 3 افشا شد

نسخه جدید تبلت گلکسی تب اکتیو سامسونگ به زودی معرفی می‌شود.
۱۳۹۹/۶/۳۰

در اکتبر سال گذشته میلادی (2019)، تبلت گلکسی تب اکتیو 2 به دنیای تکنولوژی معرفی شد و حالا خبرهایی مبنی بر تولید و عرضه نسخه جدید این محصول با نام Galaxy Tab Active 3 به گوش می‌رسد. این تبلت هم اکنون موفق به دریافت گواهی تأیید بلوتوث از موسسه SIG شده است و بر اساس اطلاعاتی که توسط Safety Korea و گیک بنچ منتشر شده، مشخصات اصلی و کامل آن نیز منتشر شده است. از جمله این اطلاعات می‌توان به پردازنده اگزینوس 9810، چهار گیگابایت رم و باتری 5050 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

تصویر زنده‌ای که از این محصول منتشر شده نیز حاکی از آن است که گلکسی تب اکتیو 3 به سه دکمه فیزیکی در قسمت جلویی بدنه مجهز خواهد بود. اما امروز در رسانه‌های خبری، شاهد درز اطلاعات کامل از این محصول هستیم.

image

 

گلکسی تب اکتیو 3 به نمایشگر 8 اینچی ال سی دی با رزولوشن 1200 × 1920 پیکسلی مجهز خواهد بود و به صورت پیش فرض، با ظرفیت حافظه 64 یا 128 گیگابایتی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. یک لنز 13 مگاپیکسلی در پشت بدنه به چشم می‌خورد و برای علاقمندان به سلفی یا تماس‌های ویدئویی نیز لنز 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

پردازنده اگزینوس 9810 این محصول به نسخه پنجم بلوتوث برای ارتباطات بی سیم مجهز خواهد بود و قلم اس پن (S Pen) با قابلیت پشتیبانی از حالت ریموت کنترل نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است. تبلت گلکسی تب اکتیو 3 موفق به دریافت گواهی MIL-STD-810 شده است و به این ترتیب، در سخت ترین شرایط نیز دوام خواهد آورد. در کنار آن، پیش بینی می‌شود که این محصول گواهی IP68 برای مقاومت در مقابل گرد و غبار و آب را با خود به همراه داشته باشد.

تبلت جدید سامسونگ در دو مدل LTE و وای فای در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. همچنین پیش بینی می‌شود که این گجت هوشمند به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید 10 عرضه شود. در حال حاضر، اطلاعات خاصی از سوی کمپانی سامسونگ در مورد این تبلت عنوان نشده است. اما مطمئنا در هفته‌‌های آتی، اطلاعات دقیق و موثق‌تری از آن منتشر می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)