خانهاخبار
محدودیت تیک تاک، آراء دونالد ترامپ را کاهش خواهد داد!

محدودیت تیک تاک، آراء دونالد ترامپ را کاهش خواهد داد!

ممنوعیت اپلیکیشن تیک تاک در کشور آمریکا، به ضرر رئیس جمهور این کشور خواهد بود.
۱۳۹۹/۶/۳۰

افراد لابی کننده که از سوی اپلیکیشن تیک تاک استخدام شده‌اند، در مصاحبه با کمپین دونالد ترامپ به این موضع اشاره کرده‌اند که ممنوعیت استفاده از TikTok در کشور‌آمریکا، باعث می‌شود تا میلیون‌ها رأی به ضرر رئیس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا صادر شود.

بلومبرگ در این باره چنین گزارش داده است:

افراد لابی کننده به کمپین دونالد ترامپ اعلام کرده اند که ممنوعیت و تحریم‌هایی که روی اپلیکیشن تیک تاک اعمال شده، باعث خواهد شد تا میلیون ها رأی منفی علیه دونالد ترامپ در رأی گیری رئیس جمهوری که در ماه نوامبر انجام خواهد شد، صادر شود. این موضوع، همواره یکی از نگرانی‌های رئیس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا به حساب می‌آید.

در این گزارش آمده است که مسئولان اپلیکیشن تیک تاک، به کمپین دونالد ترامپ اعلام کرده‌اند که میلیون‌ها فرد آمریکایی که در سال جاری صلاحیت رأی دادن را دارند، به عنوان اعضای اپلیکیشن تیک تاک در حال فعالیت بوده‌اند و حالا اعمال تحریم‌ها بر علیه این نرم‌افزارها، مطمئنا آثار بد و مخربی برای او در پی خواهد داشت.

بازار اپلیکیشن تیک تاک در کشور آمریکا و مخصوصا در ایالت فلوریدا بسیار داغ است و کاربران زیادی از این خطه، در حال استفاده از این اپلیکیشن هستند. افراد لابی کننده همچنین این موضوع را مطرح کرده‌اند که افراد حامی دونالد ترامپ به سختی در این اپلیکیشن در حال فعالیت بوده و ویدئوهای با هشتگ #Trump2020 روزانه با بیش از 10 میلیون بار بازدید همراه می‌شوند که این رقم، حدودا پنج برابر بیش از ویدئوهای با هشتگ #Biden2020 است.

در ادامه این گزارش چنین آمده است:

پس از آن که دونالد ترامپ در ماه گذشته، رأی خود مبنی بر ممنوعیت و تحریم اپلیکیشن تیک تاک را به صورت رسمی اعلام کرد، بسیاری از ویدئوهای گرفته شده توسط کاربران مختلف که مشغول گریه کردن بودند و به دوستان خود توصیه می‌کردند که به خیابان‌ها آمده و رأی خود را بر ضد دونالد ترامپ اعلام کنند، در این اپلیکیشن لحظه به لحظه افزایش پیدا کرد.

image

 

هنوز مشخص نیست که اطلاعات یاد شده آیا به سمع و نظر دونالد ترامپ خواهد رسید یا خیر و از طرف دیگر، معلوم نیست که آیا چنین پیامدهایی روی ممنوعیت استفاده از این اپلیکیشن در کشور آمریکا تأثیر می‌گذارد یا خیر.

یکی از سخن گویان کمپین ترامپ در این باره چنین گفت:

یکی از وظایف دونالد ترامپ، حفاظت از مردم کشور آمریکا و ایستادگی در مقابل دولت چین برای سرقت اطلاعات شهروندان آمریکایی است. او به هیچ عنوان این مسئولیت بزرگ خود را تنها به خاطر انتخابات کنار نمی‌گذارد.

در اقدامی جالب، روز گذشته وزارت بازرگانی کشور آمریکا اعلام کرد که اپلیکیشن تیک تاک از امروز، از فروشگاه‌های نرم‌افزاری کشور آمریکا حذف خواهد شد و در صورت عدم توافق مسئولان این اپلیکیشن با شرکت‌های آمریکایی، فعالیت آن نیز از ماه نوامبر متوقف می‌شود. مدیران کمپانی بایت دنس تا پیش از این، به دنبال فروش بخش آمریکایی خود به یکی از شرکت‌های بزرگ و فعال در ایالات متحده آمریکا بودند. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه سرنوشتی در انتظار تیک تاک خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)