خانهاخبار
سامسونگ عرضه زودهنگام موبایلی از سری گلکسی F را تایید کرد

سامسونگ عرضه زودهنگام موبایلی از سری گلکسی F را تایید کرد

سامسونگ در صفحه توئیتر خود پستی را منتشر کرد که به عرضه قریب‌الوقوع موبایلی از سری گلکسی F اشاره دارد. این گوشی احتمالا گلکسی F41 خواهد بود.
۱۳۹۹/۶/۳۰

چند روز پیش در گزارشی اعلام شد که سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از سری تلفن‌های جدیدی موسوم به گلکسی F است که با تمرکز بر دوربین ساخته می‌شوند. حالا امروز این غول کره‌ای تایید کرده که چنین خانواده‌ای در دست تولید قرار دارد. این شرکت در صفحه توئیتر خود نوشت: «گلکسی F جدید قطعا اثر خودش را روی شما می‌گذارد. منتظر رونمایی کامل باشید.»

تصویر منتشره از سوی سامسونگ

در حال حاضر اطلاعات خاصی از سری گلکسی اف در دسترس نیست، اما شایعات می‌گویند گلکسی F41 اولین دستگاه از این خانواده خواهد بود. در صفحه پشتیبانی این گوشی گفته شده که شماره مدل آن SM-F415F است. این صفحه در شعبه هندی سامسونگ در دسترس قرار گرفته و در کنار آن دفترچه راهنمای این دستگاه را می‌بینیم که به برخورداری از نمایشگری با ناچ قطره‌ای اشاره می‌کند.

در قاب عقب گلکسی F41 حسگر اثر انگشت فیزیکی و ماژول دوربینی سه‌گانه دیده می‌شود. این ماژول شامل یک لنز عریض، یک لنز فوق عریض و لنز سومی است که نمی‌دانیم چه کاربردی خواهد داشت. گلکسی F41 همچنین با چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ و ۶ گیگابایت رم در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است.

گفته می‌شود که این دستگاه در واقع همان گلکسی M31 است که حالا تحت برندی متفاوت و با دو میزان حافظه و سه رنگ به بازار می‌آید. با این حال، گفتنی است که گلکسی M31 دوربین چهارگانه داشت ولی گلکسی F41 دوربین سه‌گانه خواهد داشت. انتظار داریم که این گوشی ظرف چند روز آینده معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)