خانهاخبار
اطلاعات بیشتری درباره پد شارژ بی‌سیم سه‌گانه سامسونگ منتشر شد

اطلاعات بیشتری درباره پد شارژ بی‌سیم سه‌گانه سامسونگ منتشر شد

شعبه‌های آلمانی و کره‌ای سامسونگ با بالا آوردن صفحه Wireless Charger Trio اطلاعات تازه‌ای را از این پد شارژ بی‌سیم به اشتراک گذاشته‌اند.
۱۳۹۹/۶/۲۸

سامسونگ چند هفته پیش با برگزاری رویدادی به‌نام Life Unstoppable از چند محصول تازه از جمله گلکسی تب A7، گلکسی فیت ۲ و پد شارژ بی‌سیم Wireless Charger Trio رونمایی کرد. این دستگاه یک صفحه عریض است که به‌صورت همزمان می‌تواند موبایل، ایرفون و ساعت هوشمند شما را شارژ کند.

image

این غول کره‌ای در آن مراسم اطلاعات بیشتری درباره محصول خود منتشر نکرد، ولی شعبه آلمان و کره جنوبی این شرکت صفحات این دستگاه را روی وب‌سایت خود بالا آوردند. حالا به جزئیات بیشتری درباره این دستگاه دسترسی داریم.

Charger Trio شش سیم‌پیچ دارد و می‌تواند گوشی‌های سامسونگ را با سرعت حداکثر ۹ وات شارژ کند. سرعت شارژ این دستگاه برای محصولات مجهز به فناوری Qi پنج وات است و برای محصولات اپل از ۷.۵ وات پشتیبانی می‌کند. این دستگاه نشانگرهای LED دارد که وضعیت شارژ را به نمایش می‌گذارد. ابعاد پد شارژر تریو ۲۴۰ در ۸۶ در ۱۵.۵ میلی‌متر و وزن آن ۳۲۰ گرم است.

این محصول در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود و از تمامی پرچمداران سامسونگ (از زمان گلکسی اس ۶ به بعد) پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین با گلکسی بادز (+)، گلکسی بادز لایو و گلکسی واچ سازگار است.

image

در هر حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه این دستگاه موجود نیست، اما انتظار داریم که سامسونگ به‌زودی آن را روانه بازار کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)