خانهاخبار
ریلمی 7i با نمایشگر 90 هرتزی و باتری بزرگ از راه رسید

ریلمی 7i با نمایشگر 90 هرتزی و باتری بزرگ از راه رسید

ریلمی به‌تازگی از تلفن هوشمند جدیدی رونمایی کرده که از چیپست اسنپدراگون 662 استفاده می‌کند و یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد.
۱۳۹۹/۶/۲۸

جدیدترین موبایل اقتصادی شرکت ریلمی تحت عنوان Realme 7i معرفی شد. این گوشی جایگزین ریلمی 6i خواهد بود که چند ماه پیش به‌عنوان ارزان‌ترین موبایل مجهز به نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد. حالا ریلمی 7i هم از پنل ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند و صرفا تغییرات کوچکی نسبت به نسل قبلی داشته است.

image

این گوشی نمایشگری ۶.۵ اینچی با وضوح ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسلی، نسبت صفحه به بدنه ۹۰ درصدی و نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. ریلمی 7i در دو رنگ سبز و آبی عرضه می‌شود. موبایل مذکور از چپیست اسنپدراگون ۶۶۲ استفاده می‌کند و گرافیک آن آدرنو ۶۱۰ است. ریلمی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه آن ارائه می‌کند که البته مقدار حافظه داخلی را می‌توانید با کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا دهید.

ریلمی 7i که با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید دوربینی چهارگانه دارد که شامل یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک لنز سیاه و سفید ۲ مگاپیکسلی است. در بخش سلفی دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که درون حفره‌ای روی نمایشگر جا خوش کرده است. انرژی این دستگاه از یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

حسگر اثر انگشت ریلمی 7i در قاب عقب آن قرار گرفته و وزن و ضخامت آن به‌ترتیب ۱۸۹ گرم و ۸.۹ میلی‌متر است. این گوشی در مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۰۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)