خانهاخبار
بندهای اپل واچ سری 6 برای سلایق مختلف

بندهای اپل واچ سری 6 برای سلایق مختلف

اپل واچ سری 6 با بندهای زیبا و جذابی همراه خواهد بود.
۱۳۹۹/۶/۲۶

سری ششم اپل واچ شب گذشته پس از کش و قوس‌های فراوان در رویدادی آنلاین به دنیای تکنولوژی معرفی شد. این محصول با قابلیت‌های جدید و جذابی از راه رسیده است و خریداران آن، مطمئنا هنگام استفاده از این ویژگی‌ها شگفت زده خواهند شد. ظاهر این ساعت هوشمند بسیار جذاب به نظر می‌رسد، اما این تمام ماجرا نیست.

اپل به همراه معرفی سری ششم اپل واچ، از بندهای جدید و جذابی نیز رونمایی کرد که در این مطلب، به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. با جی اس ام همراه باشید.

در بندهای جدید اپل واچ، شاهد طراحی و رنگ‌های تازه‌ای هستیم که قرارگیری آن ها در کنار ساعت هوشمند اپل، جذابیت خاصی به این محصول می‌بخشد. اهالی کوپرتینو همواره زمانی که صحبت از لوازم جانبی به میان می‌آید، سنگ تمام می‌گذارند و این موضوع برای تک تک محصولات معرفی شده توسط این کمپانی صدق می‌کند.

 

یکی از بندهای جدید اپل واچ، Solo Loop نام دارد که کاملا یک تکه و یک پارچه است. این بند از نخ بافته شده یا سیلیکونی نرم ساخته شده که کاملا قابل انعطاف است. بند سیلیکونی در نهایت توسط UV صیقل یافته تا خیال طراحان از بابت نرم بودن، استحکام و مواردی از این قبیل راحت باشد. در مقابل مدل نخی از 16 هزار الیاف پلی استر ساخته شده که مواد تشکیل دهنده آن، صد در صد قابل بازیافت هستند.

مدل نایکی اپل واچ نیز با بندهای جدید و فوق العاده‌ای همراه شده که رنگ بندی جذابی را با خود به همراه دارد و واچ فیس‌های جدیدی که برای این محصول طراحی شده‌اند نیز با آن ها به صورت کامل سازگاری و هم خوانی دارند.

 

حال به سراغ مدل لاکچری و جذاب هرمس می‌رویم. بندهای هرمس به همراه مدل استیل اپل واچ در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که با مدل های نقره‌ای یا مشکی همراه است. این بندها در مدل Single یا Double Tour عرضه می‌شود و از رنگ های زیبا و دلفریبی نیز برخوردار هستند. برای افرادی که به خاص بودن علاقه زیادی دارند، بندهای هرمس فوق‌العاده به نظر می‌رسند.

 

به این ترتیب اپل واچ سری 6 با بندهایی زیبا و کم نظیر عرضه می‌شود. مشتریان در هنگام خرید از قدرت انتخاب بالایی برخوردار خواهند بود که البته ممکن است کار آن ها را سخت کند. به نظر شما، کدام یک از بندهای معرفی شده در این مطلب، لایق قرارگیری روی دستان شما است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)