خانهاخبار
آیا اپل واچ SE به قابلیت ضد آب بودن مجهز است؟

آیا اپل واچ SE به قابلیت ضد آب بودن مجهز است؟

اپل واچ اس ای در رویداد Time Flies اپل به صورت رسمی معرفی شد.
۱۳۹۹/۶/۲۶

شب گذشته، در رویدادی که در اپل پارک و به صورت آنلاین برگزار شد، محصولات جدید کوپرتینویی‌ها به صورت رسمی معرفی شدند. یکی از گجت‌های معرفی شده، اپل واچ اس ای بود که یکی از مدل‌های مقرون به صرفه محصولات اپل به حساب می‌آید. این ساعت هوشمند، برای افرادی طراحی و توسعه یافته است که مایل نیستند برای خرید چنین محصولی، هزینه زیادی را پرداخت کنند.

اپل واچ سری 6 و اپل واچ SE شب گذشته به صورت مشترک رونمایی شدند و در حالی که مدل اس ای به پردازنده S6 جدید و قابلیت پایش سطح اکسیژن خون مجهز نیست، اما بسیاری از قابلیت‌های کاربردی اپل واچ پرچمدار مانند ضد آب بودن، تشخیص سقوط و Emergency SOS را با خود یدک می‌کشد. سنسورهای قرار گرفته در اپل واچ سری 6 شامل شتاب سنج، ارتفاع سنج، قطب نما و ژیروسکوپ نیز به صورت تمام و کمال در این محصول گنجانده شده‌اند.

اپل واچ SE مانند برخی محصولات رایج در بازار، به قابلیت مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری مجهز است. به این ترتیب می‌توانید این محصول را با خود به درون استخر یا دریا ببرید تا فعالیت‌های شما مانند شنا یا مواردی از این قبیل را شناسایی و ردیابی کند. همچنین می‌توانید آن را در سفرهای آبی با خود به همراه ببرید تا نقش راهنمای مسیر را برای شما ایفا کند.

image

 

اما میان ضد آب بودن و مقاومت در برابر آب تفاوت‌هایی وجود دارد که در این قسمت به آن ها اشاره خواهیم کرد. در حالی که اپل واچ اس ای قادر است تا در برابر فعالیت‌هایی که در عمق کم صورت می‌گیرد مقاومت کند، اما پیش از ماجراجویی هایی که شامل برخورد آب با سرعت بالا یا غوطه ور شدن در مناطق کم عمق مانند اسکی روی آب یا غواصی می‌شود، باید آن را از دستان خود خارج کنید.

اپل واچ SE از تراشه S5 که روی سری پنجم ساعت‌های هوشمند اپل قرار گرفته بود، بهره می‌برد. این محصول به صورت پیش فرض به سیستم عامل واچ او اس 7 مجهز بوده و نمایشگر رتینای آن، در همان ابعاد و اندازه‌های اپل واچ سری 6 خواهد بود.

مدل GPS اپل واچ اس ای با قیمت 279 روانه بازار خواهد شد و در صورتی که به خدمات سلولار هم نیاز دارید، باید 50 دلار بیشتر هزینه کرده و به این ترتیب، این مدل برای شما 329 دلار آب خواهد خورد. پیش فروش این محصول از امروز آغاز شده و هجدهم سپتامبر مصادف با بیست و هشتم شهریور ماه، در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)