خانهاخبار
آیپد ایر جدید معرفی شد

آیپد ایر جدید معرفی شد

اپل در مراسم امشب از آیپد ایر جدید با ویژگی‌های یک تبلت رده بالا رونمایی کرد
۱۳۹۹/۶/۲۵

اپل به طور رسمی از جدیدترین آیپد ایر خود رونمایی کرد و طراحی کاملا جدیدی را با نمایشگر لبه به لبه به این رده از تبلت‌های خود آورد. آیپد ایر جدید از صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی لیکوئید رتینا با پشتیبانی از طیف رنگی P3، True Tone و laminate coating بهره می‌برد. نسل جدید تاچ آیدی نیز در آیپد ایر جدید دیده می‌شود که در دکمه‌ی پاور ادغام شده است.

image


آیپد ایر جدید به لطف پردازند‌ه‌ی A14 Bionic جهش بزرگی در عملکرد را شاهد خواهد بود. اپل می‌گوید: اولین بار در صنعت از فناوری پیشرفته‌ی ۵ نانومتری بهره برده که ۴۰ درصد سرعت پردازش بیشتر و ۳۰ درصد عملکرد گرافیکی بهتری دارد. هم‌چنین یادگیری ماشین نیز به لطف موتور عصبی جدید بهبود یافته است. آیپد ایر جدید از طراحی مشابه آیپد پرو استفاده می‌کند که در جلو از پنل ۱۰.۹ اینچی با وضوح ۱۶۴۰ در ۲۳۶۰ با پشتیبانی از طیف رنگی P3 و پوشش ضد بازتاب برخوردار است. هم‌چنین درگاه یو اس بی نوع سی و اسپیکرهای باز طراحی شده به این نسل از آیپد آمده است.

image

از نظر لوازم جانبی آیپد ایر از نسل دوم اپل پنسل و مجیک کیبورد پشتیبانی می‌کند. آیپد ایر جدید با قیمت پایه‌ی ۵۹۹ دلار و از ماه آینده در دسترس قرار دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sina

۱۳۹۹/۶/۲۶
یادش بخیر یه زمانی اپل محصولی معرفی میکرد با خودم میگفتم اگر این بیاد میرم سری میخرمش فقط منتظر بودم زودتر بیاد ایران - الان فقط میرم یه نگاهی میندازم بهش قیمتش به دلارو تو ماشین حساب ضرب میکنم میره بالا 10 20 میلیون یه آهی میکشم و سایت رو میبندم