خانهاخبار
نسل هشتم آیپد با تراشه پردازنده A12 از راه رسید

نسل هشتم آیپد با تراشه پردازنده A12 از راه رسید

هشتمین نسل از آیپد معمولی اپل برخلاف نسل قبلی که از تراشه A10 استفاده می‌کرد به‌سراغ تراشه A12 رفته تا قدرت و سرعت بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد.
۱۳۹۹/۶/۲۵

اپل دقایقی پیش از نسل هشتم آیپد معمولی خود رونمایی کرد و گفت که این دستگاه را با تراشه A12 به بازار می‌فرستد. تراشه آیپد نسل هشتم تا حد زیادی مشابه نسل قبل است ولی استفاده از تراشه A12 به این دستگاه اجازه می‌دهد تا برای اولین بار به موتور عصبی دسترسی داشته باشد.

image

این شرکت می‌گوید تراشه A12 دو برابر قوی‌تر از پرفروش‌ترین لپ‌تاپ‌های ویندوزی، ۶ برابر سریع‌تر از پرفروش‌ترین تبلت‌های اندرویدی و ۶ برابر سریع‌تر از پرفروش‌ترین کروم‌بوک‌هاست. اپل می‌گوید توان گرافیکی آیپد جدید دو برابر قبل شده است. این نسل همچنان از کیس‌های قبلی پشتیبانی می‌کند و حتی می‌توانید همراه آن از کیس‌های لاجیتک استفاده کنید.

آیپد نسل هشتم تبلتی ۱۰.۲ اینچی است که شاید از نظر ظاهری تفاوت خاصی با قبل پیدا نکرده باشد، اما از نظر توان ارتقای قابل توجهی یافته است. این دستگاه از iPadOS 14 استفاده خواهد کرد. متاسفانه نسل هشتم آیپد هنوز از درگاه USB-C بهره نمی‌برد. این محصول دکمه هوم و تاچ آیدی دارد که امروز دیگر به‌راحتی روی محصولات اپل پیدا نمی‌شود. 

image

نسل هشتم آیپد همان قیمت نسل هفتم را حفظ کرده و به‌طور عمومی با قیمت ۳۲۹ دلار به بازار می‌آید. البته این دستگاه برای محصلان با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه می‌شود. تبلت مذکور در رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای و طلایی تولید می‌شود و ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. قیمت مدل LTE این آیپد از ۴۵۹ دلار شروع می‌شود. اپل نسل هشتم تبلت خود را از جمعه به بازار می‌فرستد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)