خانهاخبار
اپل واچ SE با نمایشگر نسل ششم و تراشه نسل پنجم معرفی شد

اپل واچ SE با نمایشگر نسل ششم و تراشه نسل پنجم معرفی شد

دومین ساعت هوشمندی که اپل امشب در مراسم خود معرفی کرد، محصولی به‌نام اپل واچ SE بود که نسخه ارزان‌تر ساعت پرچمدار این شرکت به حساب می‌آید.
۱۳۹۹/۶/۲۵

اپل امشب از ساعت هوشمند ارزان قیمتی به‌نام اپل واچ SE پرده برداشت که از نمایشگر اپل واچ ۶ و تراشه اپل واچ ۵ استفاده می‌کند. قیمت این دستگاه از ۲۷۹ دلار آغاز می‌شود. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

اپل واچ SE قطب‌نمای داخلی دارد و به‌صورت پیش‌فرض با watchOS 7 عرضه می‌شود. این دستگاه در دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری ساخته شده و در دو نسخه GPS و سلولار عرضه می‌شود. اپل واچ SE در برخی از قابلیت‌ها از جمله شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ارتفاع‌سنج، قابلیت ردیابی وضعیت خواب، سیستم شناسایی افتادن و شستشوی دست با اپل واچ ۶ مشترک است.

مدل سلولار این دستگاه، حتی در نسخه‌های بین‌المللی، می‌تواند برای برقراری تماس اورژانسی استفاده شود. این ساعت نمایشگر همیشه روشن ندارد و فاقد ECG و پایش سطح اکسیژن خون است.

اپل با کمک بسته بر سیستم (SiP) تراشه S5 و پردازنده دوهسته‌ای این چیپ قدرت بالایی را در اختیار این ساعت قرار داده و می‌گوید سرعت آن تا دو برابر اپل واچ سری ۳ است. اپل واچ SE از جدیدترین بلندگوها و میکروفن‌های اپل استفاده می‌کند که برای ارائه صدای باکیفیت‌تر استفاده می‌شوند و تجربه صوتی کاربر را در هنگام برقراری تماس، استفاده از سیری یا واکی تاکی افزایش می‌دهند. این دستگاه همچنین از بلوتوث ۵.۰ بهره می‌برد.

image

اپل واچ SE از نظر ظاهری شبیه اپل واچ ۴ است. این شرکت می‌گوید نمایشگر رتینای اپل واچ SE حدود ۳۰ درصد بزرگ‌تر از اپل واچ ۳ است. این دستگاه با تمامی بندهای قبلی سازگار است و حتی از بند جدید Solo Loop هم پشتیبانی می‌کند. اپل واچ SE در سه کیس آلومینیومی ساخته شده که می‌توانید بین آن‌ها انتخاب داشته باشید.

قیمت ساعت هوشمند ارزان قیمت کوپرتینویی‌ها از ۲۷۹ دلار برای مدل ۴۰ میلی‌متری GPS آلومینیومی آغاز می‌شود. این محصول از جمعه به بازار می‌آید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)