خانهاخبار
رکورد پیش فروش گلکسی زد فولد 2 در کره جنوبی شکسته شد

رکورد پیش فروش گلکسی زد فولد 2 در کره جنوبی شکسته شد

محصول جدید سامسونگ در زادگاه خود، رکوردی جدید بر جای گذاشت.
۱۳۹۹/۶/۲۷

گلکسی زد فولد 2، گوشی هوشمند جدید سامسونگ که به تازگی معرفی شده است، هم اکنون برای پیش فروش روی وب سایت سامسونگ قرار گرفته و از هجدهم سپتامبر مصادف با سی بیست و هشتم شهریور ماه، در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. در حالی که مسئولان سامسونگ اشاره‌ای به اعداد و ارقام پیش فروش این محصول نکرده‌اند، اما گزارشی جدید از Sedaily حاکی از آن است که گلکسی زد فولد دو در زمینه پیش فروش توانسته رکوردی جدید از خود بر جای گذارد.

تا به این لحظه بیش از 50 هزار درخواست سفارش برای گوشی هوشمند دو هزار دلاری جدید سامسونگ به ثبت رسیده است. اگر تعداد افرادی که قصد تعویض محصول خود دارند (که معمولا بین 10 تا 20 درصد کل سفارش‌ها را به خود اختصاص می‌دهد) را نیز محسابه کنیم، تعداد سفارشات برای خرید گلکسی زد فولد 2 به عدد 60 هزار خواهد رسید. ممکن است که در ادامه کار، این محصول جدید بتواند لقب بهترین تلفن هوشمند منعطف را در عرصه پیش فروش به خود اختصاص دهد.

در حالی که این محصول روی برخی فروشگاه‌های آنلاین یا آفلاین بری پیش فروش در دسترس افراد علاقمند قرار دارد، اما بد نیست بدانید که موجود وب سایت اصلی سامسونگ به پایان رسیده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا موجودی این محصول باز هم تمدید خواهد شد یا خیر.

سامسونگ از پانزدهم سپتامبر (امروز)، روند ارسال سفارشات را شروع خواهد کرد و به این ترتیب، افرادی که این محصول را پیش خرید کرده‌اند، زودتر از اشخاص دیگر قادر خواهند بود تا گلکسی زد فولد 2 را در دستان خود حس کنند. بر خلاف محصولات پرچمدار، موجودی اولیه این محصول منعطف به عدد میلیون نمی‌رسد.

image

 

اما عدد 60 هزار برای Galaxy Z Fold 2 عددی فوق‌العاده به حساب می‌آید. در مقام مقایسه بد نیست بدانید که موجودی اولیه نسخه اولیه گلکسی فولد در هنگام پیش فروش تنها هزار عدد بود! در حالی که آپگرید‌های سخت‌افزاری عظیمی روی گلکسی زد فولد 2 اعمال شده است، اما نمایشگر منعطف و لولای میانی آن هنوز برای برخی کاربران جای نگرانی ایجاد می‌کند.

اما از طرف دیگر، بسیاری از افراد توانایی پرداخت دو هزار دلار برای خرید یک تلفن هوشمند را ندارند و به این ترتیب، نمی‌توان عدد 60 هزار را دلیل محکم و قاطعی برای عدم استقبال از گلکسی زد فولد 2 به حساب آورد.

شیشه فوق بارک (UTG) همراه با معرفی گلکسی زد فلیپ به گوشی‌های هوشمند وارد شد و حالا در Galaxy Z Fold 2 نیز شاهد آن هستیم. همین موضع باعث می‌شود تا مقاومت صفحه نمایش تا حد زیادی افزایش پیدا کند. ابعاد نمایشگر این محصول در مقایسه با نسخه پیشین نیز کمی بیشتر شده است. درنهایت بد نیست بدانید که در هنگام خرید این گوشی هوشمند، ضمانت تعویض یک باره رایگان نیز به شما داده می‌شود که موضوعی مهم و قابل تأمل برای خریداران به حساب می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)