خانهاخبار
ال‌جی تیزر موبایل رول‌شونده خود را به نمایش گذاشت

ال‌جی تیزر موبایل رول‌شونده خود را به نمایش گذاشت

غول بزرگ کره‌ای در پایان مراسم رونمایی از ال‌جی وینگ تیزر کوتاهی را پخش کرد که در آن موبایل آتی رول‌شونده این شرکت دیده می‌شود.
۱۳۹۹/۶/۲۵

ال‌جی دیشب از تلفن هوشمند متفاوتی به‌نام وینگ رونمایی کرد اما در انتهای مراسم خود تیزر کوتاهی از محصول بعدی این شرکت را به نمایش گذاشت؛ دستگاهی که احتمالا عضو بعدی پروژه اکسپلورر خواهد بود و دستگاهی با نمایشگر رول‌شونده است.

در این تیزر کوتاه اطلاعات خاصی ارائه نمی‌شود، ولی می‌توانیم پهلوی دستگاهی را ببینیم که نمایشگر از آن بیرون می‌آید و پیش از تاریک شدن صحنه دوباره به داخل می‌رود. در انتها پیش از نمایش لوگوی پروژه اکسپلورر روی صفحه نوشته می‌شود: «نفس خود را حبس کنید.»

image

پروژه اکسپلورر که برای اولین بار از طریق تلفن هوشمند نوآورانه وینگ معرفی شد، می‌خواهد حیات جدیدی را به دنیای تلفن‌های هوشمند تزریق کند. بنابراین عرضه موبایلی با نمایشگر رول‌شونده به‌خوبی با این هدف سازگاری خواهد داشت.

تلفن‌های رول‌شونده یا کشویی ایده جدیدی نیستد چرا که قبلا TCL نیز از پروتوتایپ محصولات خود در این حوزه پرده برداشته بود. ولی هنوز محصولی با این فرم فکتور وارد بازار مصرفی نشده و ال‌جی می‌تواند از این شرایط به‌خوبی استفاده کند. این شرکت پیش‌تر از تلویزیون هوشمند رول‌شونده رونمایی کرده بود و منطقی است که حالا به فکر عرضه موبایلی با این طراحی باشد.

در ماه تیر در گزارشی اعلام شد که ال‌جی می‌خواهد موبایل رول‌شونده خود را در اوایل سال ۲۰۲۱ به بازار بفرستد. آن گزارش مدعی بود که پنل OLED این دستگاه توسط شرکت BOE ساخته می‌شود و این موضوع بعدا از سوی تحلیل‌گر زنجیره تامین، راس یانگ، نیز تایید شد. به گفته یانگ محصول آتی ال‌جی نمایشگر ۶.۸ تا ۷.۴ اینچی خواهد داشت و در نیمه نخست سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود.

ال‌جی در سه‌ماهه گذشته برای یازدهمین فصل مالی متوالی از افت سالانه درآمدهای خود خبر داد. با این حال، درآمد سه‌ماهه آخر این شرکت نسبت به سه‌ماهه قبل از آن بهتر شده بود. حالا ال‌جی سخت در تلاش است تا پس از حذف سری G با معرفی محصولات جدید و نوآورانه شرایطی بهتری در بازار موبایل پیدا کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)