خانهاخبار
Vivo Watch اواخر سپتامبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد

Vivo Watch اواخر سپتامبر به صورت رسمی معرفی خواهد شد

ساعت هوشمند برند ویوو هفته آینده رونمایی می‌شود.
۱۳۹۹/۶/۲۵

برند چینی Vivo قصد دارد تا در آینده نزدیک، ساعت هوشمندی با نام vivo Watch را به دنیای تکنولوژی معرفی کند. این موضوع توسط اطلاعیه‌ای که در شبکه اجتماعی چینی weibo منتشر شده، مورد تأیید قرار گرفته است.

در این تصویر و اطلاعیه آمده است که بیست و دوم سپتامبر مصادف با اول مهر ماه، تاریخ رونمایی از ویوو واچ خواهد بود. اگر شدت گامای نمایشگر را روی تصویر زیر افزایش دهید، در قسمت پایین ان که بدنه این ساعت هوشمند دیده می‌شود، دو دکمه را مشاهده خواهید کرد که روی محفظه‌ای دایره‌ای شکل قرار گرفته است. این موضوع، تصاویری که مدتی قبل در حد شایعه از این محصول منتشر شده بود را مورد تأیید قرار می‌دهد.

image

 

در این تصویر که در قسمت پایین آن را مشاهده می‌کنید، دو مدل با سایزهای مختلف را می‌بینیم که از نظر زبان طراحی، تا حدی با یکدیگر تفاوت دارند. مدل 46 میلیمتری از دکمه‌های مستحکم تری برخوردار است و سبک و سیاق زبان طراحی دکمه‌های مدل 42 میلیمتری مانند گلکسی واچ 3 سامسونگ خواهد بود. پیش بینی می‌شود که ویوو واچ از قابلیت‌های جذابی در حوزه سلامت مانند سنجش میزان اکسیژن خون و حسگر ضربان قلب بهره‌مند باشد.

image

 

کمپانی‌های Oppo و Realme به تازگی از ساعت های هوشمند جدید خود رونمایی کرده‌اند و البته به نظر می‌رسد که شرکت ریلمی قصد دارد تا در آینده نزدیک، محصولی دیگر را در این حوزه به دنیای تکنولوژی معرفی کند. بر اساس شایعات مختلفی که این روزها به گوش می‌رسد، ساعت هوشمند وان پلاس واچ نیز در آخرین پله‌های مراحل آزمایشی خود به سر می‌برد و به زودی، شاهد رونمایی رسمی از آن نیز خواهیم بود.

همان طور که اشاره شد،  اول مهر ماه، Vivo Watch در رویدادی آنلاین به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این کمپانی چینی، سورپرایزی برای طرفداران خود خواهد داشت یا تنها به تأیید شایعات و حرف و حدیث‌ها خواهند پرداخت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)