خانهاخبار
پتنت اینستاگرام از قابلیت انتشار لینک در پست‌ها خبر می‌دهد

پتنت اینستاگرام از قابلیت انتشار لینک در پست‌ها خبر می‌دهد

اخیرا پتنتی از اینستاگرام کشف شده که از عرضه احتمالی قابلیتی برای انتشار لینک‌های اینترنتی در کپشن پست‌ها حکایت دارد.
۱۳۹۹/۶/۲۴

بر اساس پتنتی از سوی اینستاگرام که اخیرا توسط کاربران کشف شده است، ظاهرا این شرکت در پی ارائه قابلیتی برای انتشار لینک‌های اینترنتی در توضیحات پست‌هاست. در این پتنت که در واقع از سوی فیسبوک ثبت شده، پاپ‌آپی دیده می‌شود که در هنگام ورود لینک به کپشن پست‌ها نمایش می‌یابد و از کاربر می‌خواهد در ازای انتشار لینک ۲ دلار پول بپردازد.

عنوان این پتنت «افزودن لینک‌های پولی به کپشن‌های رسانه‌ای در سیستم شبکه‌های اجتماعی» است و چگونگی کارکرد آن را بدین شکل تشریح می‌کند: «اگر سیستم آنلاین متنی را شناسایی کند که حاوی لینک یک صفحه اینترنتی باشد، از کاربر خواسته می‌شود که برای انتشار این لینک مبلغی را پرداخت کند.»

image

این مسئله یکی از مشکلات اصلی اینستاگرام بوده که همواره از سوی افراد مختلف موردانتقاد قرار گرفته است؛ چون در اینستاگرام نمی‌توانید لینک‌های اینترنتی را از طریق پست‌ها منتشر کنید. اکثر کاربران لینک‌های خود را در بخش بیو به اشتراک می‌گذارند و کسانی که بیشتر از ۱۰ هزار دنبال‌کننده داشته باشند، می‌توانند در استوری لینک بگذارند. اکنون سوال این است که آیا مردم حاضر می‌شوند برای انتشار لینک‌ها به اینستاگرام پول بدهند یا نه؟

با این حال، هنوز برای نتیجه‌گیری خیلی زود است و هیچ‌گاه از روی این پتنت نمی‌توانیم مطمئن باشیم که این قابلیت برای اینستاگرام فعال خواهد شد. بنابراین نمی‌توانیم زمانی را هم برای عرضه احتمالی آن مشخص کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)