خانهاخبار
هوآوی میت 40 احتمالا امسال عرضه نمی‌شود

هوآوی میت 40 احتمالا امسال عرضه نمی‌شود

بر اساس اعلام افشاگر معروف توئیتری، به نظر می‌رسد که سری میت 40 هوآوی امسال روانه بازار نخواهد شد.
۱۳۹۹/۶/۲۴

پرچمداران بعدی هوآوی از سری میت ۴۰ خواهند بود و بسیاری انتظار رونمایی این دستگاه‌ها را می‌کشند، ولی بر اساس گزارش افشاگر معروف، عرضه این محصولات احتمالا به سال آینده میلادی موکول خواهد شد.

افشاگر توئیتری، ایوان بلس، ساعاتی پیش این خبر را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. منتها آیا این خبر به معنای این است که میت ۴۰ امسال معرفی نمی‌شود؟ او برای پاسخ به این سوال در توئیت دیگری تصریح کرد که منظورش زمان عرضه خانواده میت ۴۰ بوده است. بنابراین به نظر می‌رسد که رونمایی از پرچمداران جدید هوآوی مطابق معمول در ماه اکتبر امسال رخ خواهد داد.

البته این احتمال هم وجود دارد که میت ۴۰ امسال صرفا در بازار چین عرضه شود و عرضه جهانی آن به سال آینده موکول گردد. با این حال، فعلا اطلاعات دقیقی در این رابطه در دسترس نیست. هفته گذشته در گزارشی اعلام شد که هوآوی سفارش قطعات خود را ۳۰ درصد کاهش داده است. ظاهرا این شرکت انتظار دارد که فروش محصولات آن‌ها امسال کمتر از گذشته باشد.

سری میت ۴۰ به‌خاطر تحریم‌های آمریکا بدون خدمات موبایلی گوگل و همراه با خدمات موبایلی هوآوی (HMS) عرضه می‌شود. این خانواده احتمالا به پردازنده Kirin 9000 مجهز می‌شود و دوربینی با ماژول دایره‌ای خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)