خانهاخبار
قیمت و تاریخ عرضه گلکسی زد فولد 2 در کشور هند مشخص شد

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی زد فولد 2 در کشور هند مشخص شد

محصول جدید سامسونگ، به زودی در کشور هند روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۹/۶/۲۴

در حالی که حدودا دو هفته از معرفی رسمی گلکسی زد فولد 2 می‌گذرد، اما قیمت و تاریخ عرضه آن در کشور هند تا به این لحظه مشخص نشده بود. شخصی با نام کاربری ishanagarwal24 در فضای توییتر، پستی جدید را ارسال کرده و به این ترتیب اطلاعات تازه‌ای در مورد محصول جدید سامسونگ را به اشتراک گذاشته است.

image

 

Galaxy Z Fold 2 سامسونگ با قیمت 149,999 روپیه هند معادل 2000 دلار در کشور هند به فروش خواهد رسید که نسبت به مشخصات و قابلیت‌های آن، قیمت مناسبی به نظر می‌رسد. پیش فروش این محصول از چهاردهم سپتامبر مصادف با بیست و چهارم شهریور ماه (امروز) آغاز می‌شود و از بیست و ششم سپتامبر مصادف با ششم مهر ماه، در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

منبع منتشر کننده این خبر، قیمت برخی لوازم جانبی سازگار با گلکسی زد فولد 2 را نیز اعلام کرده است که به شرح زیر است:

  • Aramid Standing Cover: 4799 روپیه معادل 65 دلار
  • کاور چرمی: 5999 روپیه معادل 82 دلار

اگر چنین مواردی صحت داشته باشد، باید بگوییم افرادی که در کشور هند زندگی می‌کنند، در مقایسه با سایر مردم جهان از امکانات بهتری در شاخه لوازم جانبی بهره‌مند خواهند بود.

image

 

آن چنان که ایشان اعلام کرده است، افرادی که گلکسی زد فولد 2 را به صورت پیش فروش خریداری کنند، از مزایاي خاصی بهره‌مند خواهند بود و به نظر می‌رسد چنین شرایطی در سر تا سر دنیا نیز حکم فرما خواهد بود. به عنوان مثال در صورت خرید گلکسی زد فولد 2 از کشور هند، سرویس Samsung Care Plus به صورت یک ساله در اختیار شما قرار خواهد گرفت. به این ترتیب در صورت بروز مشکل برای محصول شما (ایرادات فیزیکی یا مشکلات ناشی از برخورد آب به دستگاه)، می‌توانید با یک بار مراجعه به دفاتر خدمات برند سامسونگ، با پرداخت هزینه 10,999 روپیه معادل 150 دلار، آن را تعمیر کنید.

image

 

اگر چنین سرویسی صحت داشته باشد و امکان تعمیر یک باره چنین محصولی در کشورهای مختلف در دسترس خریداران قرار گیرد، مسلما استقبال خوب و عظیمی از گلکسی زد فولد 2 در سراسر دنیا به عمل خواهد آمد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)