خانهاخبار
وب سایت وان پلاس، محصولات جدید این کمپانی را افشا کرد

وب سایت وان پلاس، محصولات جدید این کمپانی را افشا کرد

پنج گوشی هوشمند جدید وان پلاس، در صف معرفی و عرضه هستند.
۱۳۹۹/۶/۲۴
پنج اسمارت فون کمپانی وان پلاس که تا به این لحظه معرفی نشده‌اند، به تازگی توسط ایوان بلس، شخصیت معروف در حوزه افشای اطلاعات و اسرار شرکت‌ها فعال در حوزه تکنولوژی در وب سایت OnePlus کشف شده اند.

نام این محصولات به نوعی وارد چرخه دفترچه راهنمای محصولات کمپانی وان پلاس شده و این در حالی است که هیچ اطلاعاتی در مورد آن ها، در این قسمت عنوان نشده است. نکته‌ای که حائز اهمیت به نظر می‌رسد، این است که مهندسان و طراحان وان پلاس در حال کار روی دست کم دو گوشی هوشمند پرچمدار و دو اسمارت فون میان رده هستند که احتمالا در نیمه دوم سال جاری میلادی (2020) معرفی خواهند شد.

image

 

به عنوان اولین گزینه، با صفحه مربوط به وان پلاس 8T روبرو هستیم که جای بسی تعجب خواهد داشت. از جمله مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند می‌توان به موار زیر اشاره کرد:

پردازنده سنپدراگون 865 پلاس

  • نمایشگر 6.55 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتزی

دوربین چهارگانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 16 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی

در لیست بالا، گوشی وان پلاس 8T پرو را نیز می‌بینیم که بر اساس شایعات پیشین، بنا بر این بود که اثری از آن وجود نداشته باشد. هنوز تفاوت‌های این مدل با نسخه اصلی به صورت صددرصد مشخص نیست، اما برخی تحلیل گران بر این باور هستند که نسخه پرو به لنز اصلی 64 مگاپیکسلی و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی مجهز است.

به عنوان گزینه‌های سوم و چهارم، با دو مدل از گوشی‌های نورد با شاخص‌های N100 و N105G روبرو هستیم. پیش تر، مسئولان نورد روی این موضوع تأکید کرده بودند که مدل‌های جدید تری از گوش نورد وارد بازار خواهد شد و حالا این لیست، به خودی خود گویای این مورد بوده و روی حرف های مسئولان این کمپانی مهر تأیید زده است.

image

 

هنوز مشخص نیست که مدل‌های یاد شده، همان گوشی‌هایی است که پیش تر با نام Billie 1 و Billie 2 از آن ها یاد شده بود. یکی از این مدل ها بر اساس شایعات، به پردازنده اسنپدراگون 690 مجهز خواهد بود که به صورت پیش فرض، از مودم 5G برخوردار است. همچنین این نسخه از وان پلاس نورد، شش گیگابایت رم را با خود به همراه خواهد داشت.

به عنوان گزینه پنجم، با محصولی با شماره ساخت SS9805 روبرو هستیم. طبق گزارشات گذشته، وان پلاس مشغول کار روی دو گوشی هوشمند مقرون به صرفه بود که به نظر می‌رسد یک یا هر دو آن ها، در این لیست قرار گرفته باشند. بر اساس حرف و حدیث‌های نقل شده، یکی از دو محصول یاد شده از پردازنده اسنپدراگون 660 و چهار گیگابایت رم بهره‌مند خواهد بود.

مدل دیگر، به چیپست اسنپدراگون 460 مجهز خواهد بود و چهار گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، مکمل آن هستند. پیش بینی می‌شود که این محصول به نمایشگر 6.52 اینچی و دوربین سه گانه مجهز باشد که مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی گذاشته خواهد شد. قیمت این اسمارت فون نیز 200 دلار تخمین زده شده است.

image

 

البته ممکن است محصول یاد شده با شماره ساخت SS9805 در شاخه گوشی‌های هوشمند قرار نگیرد.

طبق گزارش‌های اخیر، وان پلاس 8T و مدلی که به پردازنده اسنپدراگون 460 مجهز است، ظرف یک یا دو ماه آینده به صورت رسمی معرفی می‌شوند.

در مورد سایر محصولات، هنوز تاریخ دقیقی عنوان نشده است. اما با نگاهی به صفحه مربوط به این محصولات، می‌توانیم حدس بزنیم که در آینده نزدیک‌، می‌توانیم منتظر رونمایی از آن ها باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)