خانهاخبار
کد iOS 14 وجود باندل خدماتی Apple One را تایید کرد

کد iOS 14 وجود باندل خدماتی Apple One را تایید کرد

به‌تازگی اطلاعات به کد iOS اضافه شده که به بسته سرویس‌های Apple One اشاره دارد. این باندل می‌تواند در مراسم پس‌فردا معرفی شود.
۱۳۹۹/۶/۲۳

چند روز پیش گزارشی منتشر شد که از وجود اشاراتی به بسته سرویس‌های اشتراکی اپل موسوم به Apple One در اپلیکیشن Apple Music اندروید خبر می‌داد. نشریه بلومبرگ نیز قبلا گفته بود که اپل می‌خواهد سرویس‌های مختلف خود را به‌صورت گروهی در بسته‌هایی ویژه عرضه کند.

حالا وب‌سایت 9to5Mac اشاره به اپل وان را در کد iOS پیدا کرده است. این رشته کدها در فایل‌های محلی سیستم پیدا شده‌اند که برای صفحه مدیریت اشتراک‌های آیفون به‌کار می‌روند. متن مذکور به‌تازگی به iOS اضافه شده و این اتفاق می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر رونمایی از اپل وان در رویداد سه‌شنبه شب باشد.

image

این رشته کد شامل سه عبارت است که در آن‌ها اسم Apple One دیده می‌شود. فایل مربوطه همان فایلی است که نشان می‌دهد کدام سرویس اپل از سوی کاربر خریداری شده است. در نتیجه، به نظر می‌رسد که کاربران همچنان بتوانند سرویس‌های موردعلاقه خود را به‌صورت مجزا تهیه کرده یا در صورت تمایل از پیشنهادهای اپل وان استفاده کنند.

افزون بر این، وب‌سایت MacRumors در گزارش تازه‌ای مدعی شده که اپل چند دامنه اینترنتی جدید را با عبارت Apple One به ثبت رسانده است.

کوپرتینویی‌ها سه‌شنبه این هفته احتمالا از سری جدید اپل واچ و آیپد ایر رونمایی می‌کنند. با توجه به گزارش‌ها خانواده آیفون ۱۲ در این رویداد حاضر نمی‌شود و به همین خاطر انتظار داریم که بسته اپل وان به این رویداد بیاید تا جای خالی آیفون جدید را پر کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)