خانهاخبار
آیا قیمت رسمی پلی استیشن 5 هفته آینده مشخص می‌شود؟

آیا قیمت رسمی پلی استیشن 5 هفته آینده مشخص می‌شود؟

هفته آینده باید انتظار برگزاری رویدادی پیرامون Play Station 5 را داشته باشیم.
۱۳۹۹/۶/۲۳

کمپانی سونی صبح امروز اعلام کرد که هفته آینده، رویدادی را با موضوعیت پلی استیشن 5 برگزار خواهد کرد و احتمالا در این اتفاق، شاهد اعلام رسمی قیمت این کنسول خواهیم بود.

با وجود این که هر دو شرکت مایکروسافت و سونی از کنسول‌های جدید خود با نام‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 رونمایی کرده‌اند، اما قیمت و ارزش نهایی هر دو دستگاه هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

البته مایکروسافت دقیقا یک هفته پس از معرفی ایکس باکس سری اس، قیمت آن را مشخص نکرد، اما ارزش نهایی سری ایکس این کنسول در کنار پلی استیشن 5 هنوز اعلام نشده است.

این موضوع مطمئنا برای مصرف کنندگان آن چنان مهم نیست. چرا که سونی قصد دارد تا کنسول پلی استیشن 5 را در تعطیلات سال جدید میلادی (2021) روانه بازار کند و به این ترتیب، تا زمان عرضه آن مدت زمان نسبتا زیادی باقی مانده است. از طرف دیگر کاربران نمی‌دانند که برای خرید آن، چه هزینه‌ای را باید کنار بگذارند که البته این موضوع تا هفته آینده تغییر پیدا خواهد کرد.

image

 

اگر مشتاق اطلاع از قیمت پلی استیشن 5 هستید، باید بدانید که این موضوع نهایتا تا چهارشنبه هفته آینده مشخص خواهد شد. متأسفانه در اطلاعیه‌ای که امروز توسط سونی منتشر شده، اثری از اعلام قیمت در آن دیده نمی‌شود.

به نظر می‌رسد که رویداد سونی که پیرامون پلی استیشن 5 برگزار خواهد شد، در روز چهار شنبه هفته آینده برگزار می‌شود و بخشی از این اتفاق نیز به معرفی بازی‌های جدید خلاصه می‌شود.

علاقمندان می‌توانند این اتفاق را به صورت آنلاین در کانال رسمی یوتیوب یا توییچ پلی استیشن مشاهده کنند.

احتمالا در کنار رونمایی از بازی‌های مختلف و البته قیمت پلی استیشن 5، شاهد رونمایی از تاریخ عرضه رسمی این کنسول نیز خواهیم بود.

اگر به خاطر داشته باشید، پیش فروش پلی استیشن 5 در تاریخ 26 آگوست به صورت محدود آغاز شد. حالا نیز به نظر می‌رسد که عرضه اولیه این کنسول هم به صورت محدود صورت خواهد گرفت و در صورت تمایل، باید به عنوان اولین نفرات در صف خرید آن قرار بگیرید.

افرادی که پیش تر در طرح پیش فروش پلی استیشن 5 شرکت کرده‌اند، بیشتری شانس را خواهند داشت تا به عنوان اولین نفرات، این کنسول را دریافت کنند. پس اگر شما هم از جمله افرادی هستید که در این طرح شرکت کرده‌اید، حواس‌تان به ایمیلی که با آن عملیات پیش فروش و ثبت نام را انجام داده‌اید، باشد. چرا که سونی از این افراد دعوت خواهد کرد تا در طرح تحویل آن شرکت کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)