خانهاخبار
آیفون SE، پر فروش‌ترین محصول در کره جنوبی

آیفون SE، پر فروش‌ترین محصول در کره جنوبی

محصول جدید اپل، به عنوان محبوب ترین گوشی هوشمند در خاک برند سامسونگ به حساب می‌آید.
۱۳۹۹/۶/۲۳

همان گونه که اطلاع دارید، کمپانی سامسونگ در کشور کره جنوبی واقع شده است و به طبع باید عنوان پر فروش ترین محصول در کشور یاد شده به این برند اتلاق شود. اما متأسفانه قضیه از این قرار نیست. بر اساس گزارش Patently Apple با همکاری موسسه تحقیقاتی Counterpoint، آیفون SE توانسته این لقب را از محصولات سامسونگ به سرقت برده و به عنوان محبوب ترین گوشی هوشمند در کشور کره جنوبی، نام خود را به ثبت برساند.

اپل در نیمه دوم سال جاری میلادی (2020)، رشد یک درصدی را نسبت به سال گذشته در فروش آیفون ها مشاهده کرده است.

البته برند سامسونگ توانسته بازار کشور خود را با رکود فروش 67 درصدی محصولات، در دست گیرد که نسبت به سه ماهه اول سال جاری میلادی، با رشد 3 درصدی همراه شده است. قسمت اعظمی از این پیشرفت، به معرفی خانواده گلکسی اس 20 مربوط می شود. بسیاری از ساکنان کشور کره جنوبی، استقبال خوبی از محصولات این سری به عمل آوردند.

البته در این زمینه، نباید از سری A محصولات سامسونگ صرف نظر کنیم. چرا که این گجت‌های هوشمند نیز عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته‌اند و ساکنین کشور کره جنوبی نیز استقبال خوبی از این محصولات به عمل آورده‌اند و درخواست‌ها برای خرید این دسته از اسمارت فون‌ها در دوران شیوع ویروس کرونا، تا حد امکان افزایش پیدا کرد.

image

 

در این تحقیقات آمده است که استقبال از گوشی‌های هوشمند با قیمتی کمتر از 400 دلار در کشور کره جنوبی حدودا 45 درصد از فروش کلی را به خود اختصاص داده که این رقم در مقایسه با سال گذشته (33 درصد)، با افزایش 12 درصدی روبرو شده است.

برند ال جی نیز با با فروش 13 درصدی، در جایگاه سوم ایستاده که در مقایسه با سه ماهه اول سال جاری میلادی، با کاهش سه درصدی در این زمینه همراه بوده است.

در حالت کلی، فروش اسمارت فون ها در کشور کره جنوبی نسبت به سه ماهه اول، با رشد 9 درصدی روبرو شده است که البته در مقایسه با سال گذشته، این رقم کمی کمتر (8 درصد) است.

آیفون SE 2020 در ماه آوریل به دنیای تکنولوژی معرفی شد و با این محصول، اپل قصد دارد تا علاقمندان به محصولاتی با قیمت پایین‌تر را به سمت خود جذب کند. در حقیقت، تیم کوک معتقد است که با ارائه آیفون SE 2020، تواسته بخشی از کاربران اندرویدی را به سمت سیستم عامل آی او اس بکشاند. افزایش فروش محصولات اپل با ورود آیفون SE 2020 در کشور ایالات متحده آمریکا نیز با افزایش چشمگیری روبرو شده و فروش آیفون‌ها در این منطقه به صورت سالانه حدودا 25 درصد در حال افزایش است.

آیفون SE 2020 با همان پردازنده قرار گرفته روی آيفون 11، نمایشگر 4.7 اینچی، دوربین تک 12 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، با قیمت 399 دلار هم اکنون آماده خرید است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)