خانهاخبار
موتورولا موتو E7 پلاس با اسنپدراگون 460 از راه رسید

موتورولا موتو E7 پلاس با اسنپدراگون 460 از راه رسید

موبایل جدید موتورولا محصولی خوش قیمت است که با سخت‌افزار مناسب و دوربین چهارگانه‌ای که لنز اصلی 48 مگاپیکسلی دارد، به‌تازگی معرفی شده است.
۱۳۹۹/۶/۲۲

به‌دنبال موتو G9 پلاس که چند روز پیش معرفی شد، حالا نوبت به موبایل دیگری به‌نام Moto E7 Plus رسیده تا وارد بازار مصرفی شود. این گوشی ۶.۵ اینچی محصولی خوش‌قیمت است که شباهت خوبی به Moto E 2020 دارد ولی در عین حال با آن متفاوت است.

موتو E7 پلاس از یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که با شارژ سریع ۱۰ واتی سازگار است. وزن این دستگاه ۲۰۰ گرم است و ضخامت آن به ۹.۲ میلی‌متر می‌رسد. اطراف نمایشگر این دستگاه حاشیه‌های نسبتا کوچکی به چشم می‌خورد که نسبت به موتو E 2020 باریک‌تر است.

image

قلب تپنده موتو E7 پلاس اسنپدراگون ۴۶۰ کوآلکام است. این گوشی همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. ولی مهم‌ترین بخش موتو E7 پلاس دوربین چهارگانه آن است که یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارد. این دوربین با کمک فناوری Quad Pixel می‌تواند تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی بسازد.

موبایل جدید موتورولا همچنین  یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی جک هدفون، حسگر اثر انگشت فیزیکی در قاب عقب و اندروید ۱۰ دارد و در دو رنگ برنزی و آبی با قیمت ۲۵۰ دلار راهی بازار برزیل شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)