خانهاخبار
اولین تصویر رندر شده از Wildfire E Lite اچ تی سی منتشر شد

اولین تصویر رندر شده از Wildfire E Lite اچ تی سی منتشر شد

امروز در رسانه‌های خبری، شاهد انتشار اولین تصویر رندر شده از وایدفایر ای لایت HTC بودیم.
۱۳۹۹/۶/۲۲

کمپانی اچ تی سی چند سالی است که در حوزه تلفن‌های هوشمند با معضلات زیادی روبرو شده است. با وجود رقبایی مانند اپل، سامسونگ، هوآوی و شیائومی، محصولات این برند آن چنان که باید و شاید مورد استقبال مردم قرار نگرفته است. اما با این وجود، مدیران این کمپانی قصد دارند تا محصولی جدید را وارد بازار گوشی های هوشمند کنند. آن چنان که از تصویر رندر شده تازه برمی‌آید، کمپانی اچ تی سی قصد دارد تا اسمارت فونی پایین رده و احتمالا با قیمتی مقرون به صرفه را روانه بازار کند.

در حالی که پیش تر اطلاعات و شایعات زیادی پیرامون HTC Wildfire E Lite در رسانه‌های خبری مطرح شده بود، اما امروز شاهد تصویر رندر شده‌ای از این محصول هستیم که برای اولین بار، ظاهر آن را به نمایش می‌گذارد. این تصویر که توسط ایوان بلس، چهره سرشناس در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی منتشر شده، تاریخ بیستم آگوست را به ما نشان می‌دهد. اما هنوز در زمان نگارش این مطلب (بیستم سپتامبر) و با گذشت یک ماه از روز موعود، هنوز این محصول به صورت رسمی معرفی نشده است.

از لحاظ زبان طراحی، این محصول با مدل اصلی، یعنی wildfire E که در نیمه‌های سال 2019 معرفی شد، شباهت زیادی دارد. از نمای روبرو، با نمایشگری با نسبت ابعاد تصویر 18:9 روبرو هستیم که حاشیه‌های زیادی را در قسمت بالا و پایین نمایشگر خود می بیند. یک عدد دوربین سلفی در جلو و ترکیبی از دو لنز به عنوان دوربین دوگانه به همراه فلاش LED در پشت بدنه نیز دیده می‌شوند.

image

 

هر دو کلید پاور و افزایش و کاهش صدا در سمت راست بدنه و درگاه ورودی سیمکارت در سمت چپ قرار گرفته است. اگر مجددا به پشت بدنه نگاهی بیاندازیم، سنسور اثر انگشت را می‌بینیم که در محفظه‌ای دایره‌ای شکل قرار گرفته است و کمی پایین‌تر از آن نیز لوگوی اچ تی سی به چشم می‌خورد. بدنه پلاستیکی آن، ممکن است به مذاق بسیاری از کاربران خوش نیاید و از طرفی، به نظر می رسد که این محصول برای سال 2017 طراحی و ساخته شده است و به نوعی یک عقبگرد به حساب می‌آید.

چندی پیش تصویری از این محصول در وب سایت گوگل پلی کنسول دیده شد که از جمله مشخصات فنی ارائه شده می‌توان به بهره‌گیری از نمایشگری با رزولوشون اچ دی پلاس (720 × 1440) با تراکم پیکسلی 320 ppi اشاره کرد.

پردازنده این گوشی هوشمند، چیپست هشت هسته‌ای Helio A20 مدیاتک خواهد بود که از چهار هسته CortexA53 با توان 1.8 گیگاهرتز بهره‌مند است. رم دستگاه نیز دو گیگابایت در نظر گرفته شده و سیستم عامل آن به صورت پیش فرض، اندروید (به جای اندروید گو) خواهد بود.

اخیرا، گوگل تصمیم گرفت تا نسخه یازدهم اندروید گو را ارائه کند. تا پیش از این، دستگاه‌های مختلف برای بهره گیری از این سیستم عامل باید حداکثر 1.5 گیگابایت رم می‌داشتند. اما حالا با Android 11 Go Edition این محدودیت به دو گیگابایت ارتقاء یافته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)