خانهاخبار
محتویات احتمالی جعبه پلی استیشن 5 فاش شد

محتویات احتمالی جعبه پلی استیشن 5 فاش شد

اخیرا تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که به محتویات احتمالی جعبه کنسول‌های نسل بعدی سونی اشاره دارد.
۱۳۹۹/۶/۲۲

از زمانی که مایکروسافت اطلاعات مربوط به تاریخ عرضه و قیمت کنسول‌های نسل بعدی خود را اعلام کرده است، حالا همه منتظر سونی هستند تا این شرکت هم از جزئیات نهایی پلی استیشن ۵ پرده بردارد. ولی هنوز هیچ‌کس نمی‌داند که این اطلاعات چه زمانی منتشر خواهد شد. در همین اثنا، گزارشی منتشر شده که محتویات جعبه PS5 و PS5 Digital Edition را فاش می‌کند.

image

تحلیل‌گر ارشد شرکت Niko Partners، دنیل احمد، با انتشار تصویری از محتویات جعبه کنسول‌های نسل بعدی سونی مدعی شد که این اطلاعات را از یک توزیع‌کننده هنگ کنگی به دست آورده است. بر این اساس، به جز خود کنسول‌ها، سایر محتویات جعبه حداقل در هنگ کنگ یکسان خواهد بود. این جعبه شامل خود کنسول، کنترلر دوآل‌سنس، 825GB SSD، یک پایه نگهدارنده، کابل HDMI، کابل برق، کابل USB و دفترچه راهنما خواهد بود. به‌علاوه، بازی Astro’s Playroom به‌صورت پیش‌فرض بر روی کنسول‌ها نصب می‌شود.

image

با وجود این‌که نشریه بلومبرگ از احتمال افزایش دوبرابری تولید پلی استیشن ۵ برای پاسخگویی به تقاضای بالای مصرف‌کنندگان خبر داده بود، پیش‌خرید این دستگاه که از چند وقت پیش آغاز شده صرفا به‌واسطه دعوت‌نامه امکان‌پذیر است.

پیش‌بینی می‌شود که پلی استیشن ۵ و نسخه دیجیتالی آن به‌ترتیب قیمتی در حدود ۴۹۹ و ۳۹۹ دلار داشته باشند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)