خانهاخبار
ویدیوی زنده‌ای از بدنه آیفون 12 پرو لو رفت

ویدیوی زنده‌ای از بدنه آیفون 12 پرو لو رفت

اکانت مربوط به کانال یوتیوب EverythingApplePro به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که دستگاهی منتسب به آیفون 12 پرو را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۶/۲۲

طبق گزارش‌های قبلی، تمامی مدل‌های آیفون دارای طراحی جدیدی با لبه‌های مسطح هستند، ولی تاکنون تصویر معتبری از قطعات یا بدنه پرچمداران آتی اپل منتشر نشده بود. حالا امروز ویدیوی کوتاهی از سوی اکانت یوتیوب EverythingApplePro به اشتراک گذاشته شده که ظاهرا بدنه آیفون ۱۲ پرو ۶.۱ اینچی را نشان می‌دهد.

image

اگر این دستگاه واقعی باشد، می‌توانیم اطلاعات خوبی از آن کسب کنیم. اولین جزئیات قابل توجه مربوط به شباهت پرداخت بدنه این دستگاه به آیفون ۱۱ پرو است که از لبه‌های استیل ضدزنگ و شیشه مات استفاده می‌کند. در قاب عقب دوربینی با سه لنز و یک فلش LED را می‌بینیم، ولی یک حفره دیگر هم زیر لنز فوق عریض پیداست که احتمالا همان اسکنر LiDAR خواهد بود.

شایعات مربوط به اسکنر LiDAR با اختلاف‌نظرهایی همراه بوده است. عده‌ای می‌گویند این اسکنر فقط در مدل ۶.۷ اینچی آیفون ۱۲ پرو مکس حاضر می‌شود، ولی اگر گزارش امروز درست باشد، این اسکنر را روی آیفون ۱۲ پرو هم خواهیم دید. پیش‌تر هم در کد iOS 14 اشاراتی به عرضه فناوری LiDAR بر روی آیفون ۱۲ پرو و ۱۲ پرو مکس اشاره شده بود.

از دیگر جزئیات شایان توجه قاب پشتی آیفون ۱۲ می‌توانیم به محل جدید خشاب سیم کارت و شکاف جدیدی در سمت راست بدنه اشاره کنیم که می‌تواند مربوط به آنتن 5G باشد. اگرچه اپل این هفته مراسمی ویژه خواهد داشت، ولی گزارش‌ها می‌گویند که این مراسم میزبان سری آیفون ۱۲ نخواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)