خانهاخبار
آیفون 12 وارد مرحله تولید انبوه شد

آیفون 12 وارد مرحله تولید انبوه شد

این روزها خبرهای پیرامون آیفون‌های 2020 بسیار زیاد شده است.
۱۳۹۹/۶/۲۲

چندی است که صحبت‌‌هایی از گوشه و کنار دنیای تکنولوژی در مورد نمایشگر آیفون 12 با نرخ رفرش 120 هرتزی به گوش می‌رسد. یکی از گزارش‌های اخیر حاکی از آن بود که تنها مدل‌های پرو از خانواده آیفون 12 به این ویژگی مجهز خواهند بود. اما آقای جان پراسر، یکی از تحلیل گران مشهور دنیای تکنولوژی در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که اثری از نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی نخواهد بود و اهالی کوپرتینو، سیستم 60 هرتزی پیشین خود را ادامه خواهند داد.

او در آخرین توییت خود، همچنین این موضوع را اعلام کرده است که تولید انبوه خانواده آیفون 12 آغاز شده است.

اپل در نظر دارد تا در تاریخ پانزدهم سپتامبر مصادف با بیست و پنجم شهریور ماه رویدادی را به صورت آنلاین برگزار کند. اما ظاهرا خبری از آیفون 12 در این اتفاق نخواهد بود و تنها مدل‌های جدید اپل واچ و آیپد به دنیای تکنولوژی معرفی می‌شوند. آقای جان پراسر در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که آیفون‌های 2020 در تاریخ 13 اکتبر مصادف با بیست و دوم مهر ماه معرفی و از دوم آبان ماه، روانه بازار می‌شوند.

image

 

البته ارائه آیفن‌های 2020 با توجه به شیوع ویروس کرونا اعمال قرنطینه خانگی ابتدایی در بسیاری از کشورها، مانند روال سابق نبوده و چهار مدل این محصول، همزمان عرضه نخواهند شد. اهالی کوپرتینو در نظر دارند تا ابتدا آیفون 12 مکس و آیفون 12 پرو را روانه بازار کرده و سپس، مدل استاندارد و آیفون 12 پرو مکس عرضه خواهند شد.

بر اساس مطالعه‌ای که اخیرا صورت گرفته، طراحی جمع و جور و ارتباطات 5G، از مهم ترین دلایل خرید خانواده آیفون 12 به حساب می‌آیند و کمتر از سی درصد مردم، به دنبال نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی هستند.

متأسفانه یک تحقیق ساده، نمی‌تواند دلیل خوب و مشخصی برای این مورد به حساب بیاید و از طرف دیگر، نمایشگری با نرخ رفرش 60 هرتزی نیز ممکن است برای بسیاری از افراد یک شگفتی به حساب آید. براساس پیش بینی‌ها و تحقیقات صورت گرفته، درخواست برای آیفون‌های 2020 در میان مردم بسیار زیاد بوده و باید منتظر بمانیم و ببینیم که پس از معرفی این محصولات، چه استقبالی از آن ها به عمل می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)