خانهاخبار
نسخه ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time رسما تایید شد

نسخه ریمیک Prince of Persia: The Sands of Time رسما تایید شد

یوبی‌سافت دیشب در مراسمی اعلام کرد که نسخه بازسازی‌شده بازی محبوب Prince of Persia: The Sands of Time را در اوایل سال آینده میلادی عرضه می‌کند.
۱۳۹۹/۶/۲۱

چند روز پیش در خبری به اطلاع شما رساندیم که شایعات از عرضه ریمیک Prince of Persia خبر می‌دهند. حالا بالاخره یوبی‌سافت تایید کرد که بازی Prince of Persia: The Sands of Time بازسازی خواهد شد. این بازی قرار است اوایل سال آینده میلادی از راه برسد.

نکته جالب درباره Prince of Persia: The Sands of Time این است که علی‌رغم عرضه در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۱ این بازی را به‌طور اختصاصی روی کنسول‌های نسل بعدی نخواهیم داشت. یوبی‌سافت تایید کرده که ریمیک این بازی روی ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و پی‌سی عرضه می‌شود. با این حال، Prince of Persia از طریق سازگاری روبه‌عقب بر روی ایکس باکس سری ایکس و پلی اسیشن ۵ هم قابل اجرا خواهد بود.

image

Prince of Persia: The Sands of Time در زمان عرضه در سال ۲۰۰۳ سروصدای زیادی به پا کرد. این بازی ریبوت سری Prince of Persia بود که در سال ۱۹۸۹ عرضه شده بود. The Sand of Time اولین قسمت از سه‌گانه‌ای به حساب می‌آمد که در ادامه با Warrior Within و The Two Thrones تکمیل شد. بنابراین شاید این دو قسمت هم در آینده بازسازی شوند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره بازسازی The Sands of Time در دسترس نیست، ولی یوبی‌سافت می‌گوید سیستم مبارزات و معماهای بازی با جلوه‌های بصری، زاویه‌های جدید دوربین و عملکردهای تازه به‌روز شده است. با پیش‌خرید این بازی می‌توانید به لباس Back to the Origins که در واقع لباس نسخه ۲۰۰۳ شاهزاده پارسی است دسترس پیدا کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)