خانهاخبار
موتورولا موتو G9 پلاس با اسنپدراگون 730G از راه رسید

موتورولا موتو G9 پلاس با اسنپدراگون 730G از راه رسید

موتو G9 پلاس نمایشگری 6.8 اینچی دارد و از 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند. این گوشی با همان تراشه‌ای به بازار می‌آید که پیکسل 4a با آن معرفی شد.
۱۳۹۹/۶/۲۱

موتورولا موتو G9 پلاس امروز رسما در برزیل معرفی شد. این گوشی نمایشگری با حاشیه‌های بسیار باریک دارد و برای دوربین سلفی از حفره‌ای در گوشه سمت چپ صفحه استفاده می‌کند. لوگوی موتورولا مطابق معمول در قاب عقب این گوشی پیداست و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست بدنه قرار گرفته‌اند. زیر دکمه پاور حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. در سمت راست بدنه نیز دکمه‌ای اختصاصی وجود دارد.

در قاب عقب موتو G9 پلاس دوربینی چهارگانه وجود دارد. پنل پشتی این دستگاه به سمت لبه‌ها خمیده است. موتو G9 پلاس از نمایشگر مسطح ۶.۸ اینچی با رزولوشن +FHD استفاده و از HDR10 پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون 730G است که همراه با ۴ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

image

باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی این گوشی از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند ولی شارژ بی‌سیم ندارد. دوربین اصلی موتو G9 پلاس یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است که همراه با یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۸ درجه‌ای، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی ارائه می‌شود.

این موبایل در بخش سلفی از دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند. موتو G9 پلاس در برابر پاشش آب مقاوم است و NFC دارد. این گوشی همچنین از بلوتوث ۵.۰ و درگاه USB-C بهره می‌برد. مدل پلاس موتو G9 خشاب دو سیم کارته دارد و در یکی از آن‌ها می‌توانید کارت حافظه بگذارید.

ابعاد این گوشی ۱۷۰ در ۷۸ در ۹.۷ میلی‌متر و وزن آن ۲۲۳ گرم است. موتو G9 پلاس در دو رنگ آبی و طلاییِ قرمز عرضه می‌شود و قیمت آن ۴۶۹ دلار است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)