خانهاخبار
رابط کاربری EMUI 11 با تغییرات جدید معرفی شد

رابط کاربری EMUI 11 با تغییرات جدید معرفی شد

هوآوی امروز علاوه بر نسخه دوم سیستم عامل هارمونی از نسخه جدید رابط کاربری خود رونمایی کرد. این نسخه تغییراتی در بخش تجربه کاربری، حریم خصوصی و غیره دارد.
۱۳۹۹/۶/۲۰

هوآوی ساعتی پیش از جدیدترین نسخه رابط کاربری خود یعنی EMUI 11 که بر اساس اندروید ۱۰ ساخته شده است رونمایی کرد. این شرکت در مراسم امروز کنفرانس توسعه‌دهندگان خود تمرکز بیشتری روی سیستم عامل هارمونی داشت، اما از EMUI 11 هم پرده برداشت.

به خاطر این‌که EMUI 11 مبتنی بر نسخه‌های AOSP اندروید ۱۰ ساخته شده، این رابط کاربری در واقع می‌بایست EMUI 10.5 نام بگیرد چون از روی اندروید ۱۱ ساخته نشده است. با این حال، هوآوی توانسته برخی از تنظیمات اندروید ۱۱ مثل مجوزهای یک‌بار مصرف را به نسخه جدید رابط کاربری خود اضافه کند.

image

در EMUI 11 شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی برای صفحه همیشه روشن، رابط تازه‌ای برای اپلیکیشن گالری، نسخه ساده‌تری از جابه‌جاکننده منبع صدا، پشتیبانی بهتر از چند پنجره، اشتراک‌گذاری مناسب‌تر با تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های هوآوی و ویژگی‌های جدید حریم خصوصی هستیم.

image

نسخه بتای EMUI 11 به‌زودی برای P40 و میت ۳۰ منتشر می‌شود ولی هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده است. علاوه بر این، معلوم نیست که هوآوی چه برنامه‌ای برای دستگاه‌های حاوی گوگل پلی مثل P30 پرو و میت ۲۰ پرو در نظر گرفته، چون لایسنس آن‌ها رسما به پایان رسیده است.

احتمالا در ماه‌های آینده تغییرات ظاهری و باطنی بیشتری در EMUI 11 ایجاد می‌شود، چون نسخه AOSP اندروید ۱۱ از همین حالا در دسترس قرار گرفته و هوآوی می‌تواند با کمک آن سریع‌ترین به‌روزرسانی‌ها را به دست کاربران خود برساند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)