خانهاخبار
موتورولا ریزر 5G با اسنپدراگون 765G رونمایی شد

موتورولا ریزر 5G با اسنپدراگون 765G رونمایی شد

نسخه دوم موتورولا ریزر 5G موبایلی شبیه نسل قبلی است که پردازنده قوی‌تری دارد و در رنگ‌های جدید از راه می‌رسد.
۱۳۹۹/۶/۲۰

موتورولا به‌صورت رسمی از نسخه جدید موبایل تاشوی خود با نام Razr 5G پرده برداشت. همان‌طور که از نام آن پیداست، این گوشی نسخه‌ای بهبودیافته نسبت به مدل سال قبل است که رویکرد مشابهی را دنبال می‌کند، اما بخشی از قطعات آن ارتقا پیدا کرده است.

ریزر 5G از چیپست نسل پنجمی اسنپدراگون 765G بهره می‌برد که توان و سرعت بالاتری دارد. این دستگاه همراه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. نمایشگر اصلی ریزر 5G یک پنل ۶.۲ اینچی pOLED با رزولوشن ۲۱۴۲ در ۸۷۶ پیکسلی است که تراکم پیکسل آن به ۳۷۳ پیکسل بر اینچ می‌رسد. این گوشی همچنین یک نمایشگر ثانویه ۲.۷ اینچی از نوع gOLED دارد که رزولوشن آن ۸۰۰ در ۶۰۰ است.

image

حالا اپلیکیشن‌های بیشتری از جمله دوربین، پیامک، ماشین حساب، گوگل کیپ، گوگل نیوز، گوگل هوم و یوتیوب در صفحه نمایش ثانویه این دستگاه کار می‌کنند. اگر بخواهید می‌توانید به سایر اپلیکیشن‌های غیرپیش‌فرض هم مجوز بدهید تا روی این پنل خارجی ظاهر شوند. نمایشگر ثانویه ریزر 5G اکنون از جسچرهای ناوبری هم پشتیبانی می‌کند.

نسخه نسل پنجمی ریزر طوری طراحی شده تا در برابر آب مقاوم باشد. این دستگاه یک باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۱۵ واتی دارد. دوربین اصلی ریزر 5G یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7، لرزشگیر نوری و فوکوس خودکار لیزری است. در بخش سلفی هم لنزی ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 کار گذاشته شده است.

image

این تلفن هوشمند در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی در پاییز امسال راهی بازار چین و برخی از کشورهای اروپایی می‌شود. قیمت ریزر 5G برابر ۱۳۹۹ دلار خواهد بود و از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)