خانهاخبار
قیمت و تاریخ عرضه ایکس باکس سری ایکس و سری اس رسما اعلام شد

قیمت و تاریخ عرضه ایکس باکس سری ایکس و سری اس رسما اعلام شد

مایکروسافت ساعاتی پیش به‌طور رسمی اعلام کرد که کنسول‌های نسل بعدی خود را با چه قیمتی و در چه تاریخی روانه بازار خواهد کرد.
۱۳۹۹/۶/۱۹

بالاخره انتظارها به پایان رسید و مایکروسافت سرانجام پس از حدود یک سال انتشار آرام‌آرام اطلاعات مختلف از کنسول نسل بعدی خود اعلام کرد که از چه تاریخی پیش‌فروش ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس را آغاز می‌کند.

این شرکت دیروز از ایکس باکس سری اس با قیمت ۲۹۹ دلار پرده برداشت و حالا امروز تایید کرده که ایکس باکس سری ایکس با قیمت ۴۹۹ دلار وارد بازار می‌شود. پیش‌فروش این دو کنسول از تاریخ ۲۲ سپتامبر مصادف با ۱ مهر آغاز می‌گردد و عرضه رسمی کنسول‌های این شرکت از تاریخ ۱۰ نوامبر مصادف با ۲۰ آبان انجام خواهد پذیرفت.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که سرویس Xbox All Access نیز از ماه آینده در ۱۲ کشور عرضه می‌شود و کاربران با پرداخت ماهانه ۲۴.۹۹ دلار می‌توانند علاوه بر تهیه کنسول نسل بعدی به ایکس باکس گیم پس دسترسی پیدا کنند. به‌علاوه، حالا سرویس EA Play نیز همراه با ایکس باکس گیم پس عرضه می‌شود.

image

ایکس باکس سری ایکس کنسول پرچمدار نسل بعدی مایکروسافت است که از گیمینگ 4K پشتیبانی می‌کند و ۱۲ ترافلاپس توان دارد، ولی ایکس باکس سری اس به 1440p محدود شده و فقط ۴ ترافلاپس توان دارد. البته اصلی‌ترین کمبود ایکس باکس سری اس عدم پشتیبانی از دیسک‌های فیزیکی است. هر دو دستگاه از رهگیری پرتو و سرویس جدید اسمارت دلیوری مایکروسافت پشتیبانی می‌کنند. اگر با اسمارت دلیوری آشنا نیستید حتما این مقاله را بخوانید.

مایکروسافت امروز اعلام کرد که سرویس گیم پس PC و اپلیکیشن Xbox این پلتفرم را هم بالاخره در تاریخ ۱۷ سپتامبر مصادف با ۲۷ شهریور عرضه عمومی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)