خانهاخبار
نسخه آزمایشی ColorOS 11 بر پایه اندروید 11 معرفی شد

نسخه آزمایشی ColorOS 11 بر پایه اندروید 11 معرفی شد

اولین نسخه آزمایشی سیستم عامل Color OS 11 برای محصولات اوپو عرضه شد.
۱۳۹۹/۶/۲۰

کمپانی اوپو قصد دارد تا خدمات خود را مطابق با نیازهای روزانه کاربران افزایش دهد. به همین دلیل شاهد رونمایی از اولین نسخه آزمایشی سیستم عامل ColorOS 11 که بر مبنای اندروید 11 طراحی و توسعه یافتیم، هستیم. در حال حاضر، آخرین نسخه عمومی این پلتفرم با عنوان ColorOs 7.2 در دسترس کاربران محصولات کمپانی اوپو قرار گرفته و مدیران این شرکت چینی تصمیم گرفته‌اند تا به صورت مستقیم، از نسخه 7.2 به 11 کوچ کرده و خود را با اعداد و ارقام اعلام شده از سوی گوگل مطابقت دهند.

جای بسی خوشحالی است که می‌بینیم شرکت اوپو تصمیم گرفته تا نسخه آزمایشی کالر او اس 11 که بر پایه اندروید 11 طراحی و توسعه یافته را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این موضوع باعث شده تا محصولاتی که در زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد، در کنار اسمارت فون‌های پرچمدار تولید شده توسط کمپانی‌های معتبر قرار گیرد:

  • Find X2
  • Find X2 Pro
  • Reno 3
  • Reno 3 Pro

image

 

اوپو چندی پیش، طرح ثبت نام برای برخورداری از نسخه آزمایشی را میان کاربران خود آغاز کرد که در حال حاضر، ظرفیت این طرح به پایان رسیده است. اما در رویدادی که در تاریخ چهاردهم سپتامبر مصادف با بیست و چهارم شهریور ماه به صورت آنلاین برگزار می‌شود، قابلیت‌های اصلی این پلتفرم به صورت رسمی مشخص خواهند شد و پس از آن، برنامه ارائه نسخه آزمایشی عمومی برای کاربران محصولات اوپو اجرایی می‌شود.

رویداد رونمایی از ColorOS 11 به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. پس اگر علاقمند هستید دا این اتفاق را دنبال کنید، در روز موعود، یعنی چهاردهم سپتامبر مصادف با بیست و چهارم شهریور ماه در زمان معین شده، به این لینک مراجعه کنید. اگر تمایل دارید تا از زمان عرضه نسخه عمومی این پلتفرم برای گوشی هوشمند خود اطلاع پیدا کنید، فراموش نکنید که این رویداد را حتما دنبال کنید. البته اخبار مربوطه پس از برگزاری رویداد در رسانه‌های خبری نیز انعکاس داده می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)