خانهاخبار
مراسم آتی اپل احتمالا مختص اپل واچ و آیپد ایر جدید خواهد بود

مراسم آتی اپل احتمالا مختص اپل واچ و آیپد ایر جدید خواهد بود

بر اساس گزارش‌های متععد به‌نظر می‌رسد که مراسم 25 شهریور اپل میزبان سری آیفون 12 نیست و صرفا اپل واچ و آیپد ایر جدید را معرفی می‌کند.
۱۳۹۹/۶/۱۹

اپل دیشب با ارسال دعوت‌نامه به فعالان حوزه رسانه از برگزاری رویدادی مجازی در تاریخ ۲۵ شهریور خبر داد. اگرچه در ابتدا تصور می‌شد که این مراسم برای معرفی سری آیفون ۱۲ برگزار می‌شود، اما حالا منابع مختلف از جمله خبرگزاری بلومبرگ می‌گویند که مراسم پیش رو صرفا با تمرکز بر اپل واچ و آیپد تدارک دیده شده است.

به‌گفته مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ که پیش‌تر اطلاعاتی را به‌درستی درباره مراسم سپتامبر اپل منتشر کرده بود، رونمایی از آیفون ۱۲ برای ماه اکتبر در نظر گرفته شده و رویداد ۲۵ شهریور صرفا برای معرفی نسخه‌های جدید اپل واچ و آیپد برگزار می‌شود.

همان‌طور که پیش‌تر گفته بودیم، اپل تایید کرده که خانواده آیفون ۱۲ را نسبت به زمان عرضه آیفون ۱۱ با چند هفته تاخیر به بازار می‌فرستد. بسیاری امیدوار بودند که پرچمداران جدید اپل در رویداد سپتامبر معرفی شده و در بعد در ماه اکتبر به بازار بیایند. اما این اتفاق حالا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

بلومبرگ می‌گوید آیفون‌های جدید ظاهری نسبتا متفاوت خواهند داشت و از 5G پشتیبانی می‌کنند. اپل همچنین می‌خواهد تا پیش از پایان سال اولین مک مجهز به تراشه اختصاصی خود را معرفی کند. به‌روزرسانی بزرگ بعدی آیفون و آیپد در ماه جاری منتشر می‌شود و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری اپل واچ، اپل تی‌وی و مک نیز پاییز امسال از راه می‌رسند.

image

طبق گزارش‌ها، اپل می‌خواهد نسخه جدید آیپد ایر را با طراحی بدون حاشیه و ظاهری شبیه آیپد پرو معرفی کند. اپل واچ ۶ احتمالا دو نسخه خواهد داشت که یکی جایگزین اپل واچ ۵ و دیگری جایگزین اپل واچ ۳ می‌شود، چون اپل واچ ۳ هنوز در فروشگاه‌های اپل به فروش می‌رسد.

علاوه بر بلومبرگ، افشاگر معروف محصولات اپل، جان پراسر، هم در پستی در شبکه اجتماعی توئیتر گفت منابع او تایید کرده‌اند که مراسم ۲۵ شهریور مختص اپل واچ و آیپد خواهد بود، در نتیجه نباید منتظر آیفون بعدی باشیم، چون این سری هنوز آماده رونمایی نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)