خانهاخبار
فرمور گلکسی S21 در حال توسعه است!

فرمور گلکسی S21 در حال توسعه است!

خانواده Galaxy S21 سامسونگ سال آینده میلادی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۶/۱۹

کمپانی سامسونگ در سال 2021 مانند سال جاری میلادی، سه مدل مختلف از خانواده اس 21 را به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد کرد. شایعات و حرف و حدیث‌ها پیرامون این دسته از محصولات شرکت کره‌ای از هم اینک آغاز شده است. به گزارش سم موبایل، مهندسان و طراحان سامسونگ، کار روی فرمور مخصوص گوشی Galaxy S21 را به تازگی شروع کرده‌اند.

مطمسنا همه شما می‌دانید که سیستم عامل پیش فرض این محصول، بر پایه اندروید 11 خواهد بود و پرچمداران سال 2021 سامسونگ، به رابط کاربری One uI 3.1 مجهز خواهند شد که این مورد به صورت کاملا اختصاصی برای محصولات این شرکت کره‌ای طراحی و ساخته می‌شود. خانواده گلکسی اس 20 که چندی پیش به صورت رسمی معرفی شد، با سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.5 عرضه شد.

مهندسان سامسونگ در حال حاضر مشغول به کار روی فرمورهای سه محصول مختلف با شماره ساخت SM-G991U، SM-G996U و SM-G998U هستند که در سال آینده میلادی، با نام‌های گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد. فرموری که افراد یاد شده در حال کار روی آن هستند، به تمامی اپراتورهای مخابراتی در کشور آمریکا و تنها به مدل 5G این محصولات اختصاص یافته است.

image

 

به نظر می‌رسد که سامسونگ در نظر دارد تا مدل LTE خانواده اس 21 را در کشور آمریکا عرضه نکند. از آن جا که اکثر اپراتورهای مخابراتی ایالات متحده آمریکا در حال ارائه خدماتی مبتنی بر نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) بوده و در حال حاضر نیز به دنبال گسترش محدوده فعالیتی خود هستند، لذا ارائه محصولی مبتنی بر LTE در این شرایط کاربری نخواهد داشت.

به تازگی مسئولان سامسونگ متعهد شده‌اند که پشتیبانی نرم‌افزاری سه ساله را به محصولات خود اضافه کنند. به این ترتیب کاربرانی که پرچمداران جدید این کمپانی کره‌ای را خریداری کنند، مدت زمان بیشتری آن ها را در اختیار خواهند داشت. همچنین از آن جا که تکنولوژی با سرعت زیادی در حال پیشرفت است، لذا مدل‌های LTE محصولات شرکت‌های مختلف به زودی منسوخ شده و کنار خواهند رفت.

به تازگی، یک وب سایت تأیید هویت چینی، ظرفیت باتری گلکسی اس 21 و Galaxy S21 Plus را افشا کرد. دو باتری مورد تأیید قرار گرفته با شماره ساخت‌های EB-BG991ABY و EB-BG885ABY با ظرفیت 3880 و 4660 میلی آمپر ساعت همراه خواهد بود و به ترتیب، برای Galaxy S21 و مدل پلاس آن در نظر گرفته خواهند شد.

البته در دنیای واقعی، به نظر می‌رسد که گلکسی اس 21 و گلکسی اس 21 پلاس به ترتیب با باتری‌هایی با ظرفیت 4000 و 4800 میلی آمپر ساعت معرفی خواهند شد. در مقام مقایسه، بد نیست بدانید که گلکسی اس 20 و مدل پلاس آن به ترتیب با باتری‌هایی با ظرفیت 4000 و 4500 میلی آمپر ساعت رونمایی شدند. همچنین برخی شایعات از این موضوع حکایت دارند که پرچمداران سال 2021 سامسونگ با نام خانواده گلکسی اس 30 شناخته خواهند شد.

سامسونگ چندی پیش همزمان با معرفی گلکسی نوت 20، از رابط کاربری One UI 2.5 پرده برداری کرد. در پایان سال جاری میلادی، پیش بینی می‌شود که سامسونگ اندروید 11 به همراه رابط کاربری One UI 3.0 را برای پرچمداران فعلی خود عرضه کند. برخی رسانه‌های خبری بر این باور هستند که ظرف هفته‌های آتی، نسخه آزمایشی عمومی One UI 3.0 برای تست در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ehsan vafo

۱۳۹۹/۶/۱۹
سامسونگ تو رو به جون هر کی دوست داری این حفره صفحه نمایش را زیر نمایگشر ببر یا حذف کن.