خانهاخبار
گزارش: تولید انبوه آیفون 12 از اوایل مهر آغاز می‌شود

گزارش: تولید انبوه آیفون 12 از اوایل مهر آغاز می‌شود

وب‌سایت ژاپنی Nikkei Asian Review در گزارش تازه‌ای مدعی شده که تولید انبوه آیفون 12 از اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر آغاز می‌شود و ایرتگ هم آماده عرضه است.
۱۳۹۹/۶/۱۹

به‌گزارش خبرگزاری Nikkei Asian Review، اپل تولید انبوه آیفون ۱۲ را به‌شکل محدود از اواخر ماه جاری میلادی و اوایل ماه اکتبر آغاز می‌ود. یکی از مدل‌های چهارگانه این سری امسال از راه می‌رسد و احتمالا مدلی خواهد بود که دوربین دوگانه و نمایشگری ۶.۱ اینچی دارد. این خبرگزاری مدعی است که دستگاه مذکور حدود ۴۰ درصد از فروش خانواده آیفون ۱۲ را به خود اختصاص خواهد داد.

این مدل قرار است جایگزین آیفون ۱۱ شود. اپل همچنین از یک آیفون ۵.۴ اینچی، یک آیفون ۶.۷ اینچی و یک آیفون ۶.۱ اینچی دیگر هم رونمایی خواهد کرد. Nikkei مدعی است که اپل ۸۰ میلیون آیفون 5G سفارش داده اما منابع می‌گویند که امسال در واقع چیزی بین ۷۳ تا ۷۴ میلیون آیفون عرضه خواهد شد.

این موضوع مشکل خاصی را به‌لحاظ درآمدی برای اپل ایجاد نمی‌کند، چون کوپرتینویی‌ها پیش‌تر از ماه سپتامبر تا دسامبر موفق به فروش ۲۷ میلیون آیپد شده بودند. گفته می‌شود که تقاضای بیشتر برای آیپد نتیجه افزایش قابل توجه دورکاری و قرنطینه ناشی از همه‌گیری جهانی ویروس کرونا بوده است.

افزون بر این، Nikkei مدعی است که اپل تولید انبوه AirTags را هم شروع کرده؛ این دستگاه وسیله‌ای برای ردیابی بلوتوثی لوازم مختلف است که به آن‌ها می‌چسبد. بر اساس جدیدترین گزارش وب‌سایت Mac Otakara، ایرتگ همراه با آیفون ۱۲ و اپل واچ ۶ در ماه اکتبر معرفی می‌شود.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)