خانهاخبار
اپل 25 شهریور رویدادی برای معرفی محصولات خود برگزار می‌کند

اپل 25 شهریور رویدادی برای معرفی محصولات خود برگزار می‌کند

اپل ساعتی پیش با انتشار پوستری تایید کرد که در تاریخ 25 شهریور مراسمی برگزار می‌کند تا از آیفون‌های جدید، اپل واچ 6 و احتمالا چند محصول دیگر پرده بردارد.
۱۳۹۹/۶/۱۸

اپل بالاخره رسما اعلام کرد که رویداد معرفی آیفون‌های جدید خود را در تاریخ ۱۵ سپتامبر مصادف با ۲۵ شهریور ساعت ۲۱:۳۰ شب به وقت تهران برگزار می‌کند. در این مراسم قرار است از خانواده آیفون ۱۲، اپل واچ جدید و تاریخ انتشار iOS 14 رونمایی شود.

این رویداد امسال به‌خاطر همه‌گیری ویروس کرونا کمی دیرتر از موعد همیشگی خود در ماه سپتامبر برگزار می‌شود. اپل پیش‌تر تایید کرده بود که پرچمداران جدیدش را چند هفته دیرتر به بازار خواهد فرستاد. پوستر رویداد ۲۵ شهریور مثل همیشه کمی حالت رمزآلود دارد، ولی بر کسی پوشیده نیست که کوپرتینویی‌ها احتمالا از چهار مدل آیفون جدید در اندازه‌های ۵.۴، ۶.۱ و ۶.۷ اینچی رونمایی خواهند کرد. دو مدل ۵.۴ و ۶.۱ اینچی از نوع استاندارد و دو مدل ۶.۱ و ۶.۷ اینچی از نوع پرو خواهند بود.

انتظار می‌رود که تمامی مدل‌ها پنل OLED داشته باشند و از 5G پشتیبانی کنند. مدل‌های استاندارد دوربین دوگانه خواهند داشت اما مدل‌های پرو به دوربین سه‌گانه و اسکنر LiDAR مجهز می‌شوند. این سری به‌لحاظ طراحی تغییرات کمی نسبت به خانواده آیفون ۱۱ خواهد داشت و زبان طراحی آن شباهت بیشتری به آیپد پرو یا آیفون ۴ پیدا کرده است.

البته به‌گزارش نشریه بلومبرگ، اپل در صدد آن است که نسل جدید آیپد ایر را هم با ظاهری شبیه آیپد پرو روانه بازار کند. همچنین احتمالا دو نسخه از اپل واچ در راه است که مدل برتر جایگزین اپل واچ سری ۵ می‌شود و مدل ارزان‌تر جای اپل واچ سری ۳ را می‌گیرد.

علاوه بر این‌ها، در شایعات به احتمال عرضه هدفون دور-گوشی موردانتظار این شرکت با نام ایرپادز استودیو و بلندگوی خانگی کوچک هوم‌پاد اشاره شده است. با این حال، باید صبر کنیم تا ببینیم که در عمل چه محصولاتی از این مراسم سر در خواهند آورد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)