خانهاخبار
پوکو M2 با پردازنده هلیو G80 رسما در هند معرفی شد

پوکو M2 با پردازنده هلیو G80 رسما در هند معرفی شد

پوکو M2 جدیدترین تلفن هوشمند اقتصادی پوکو است که با دوربین چهارگانه و نمایشگر 6.53 اینچی +FHD از راه می‌رسد.
۱۳۹۹/۶/۱۸

پوکو صبح امروز در هند از تلفن هوشمند به‌نام Poco M2 پرده برداشت که شباهت بالایی به ردمی ۹ پرایم دارد. این گوشی از نمایشگری ۶.۵۳ اینچی از نوع LCD با وضوح +FHD و ناچ قطره‌ای استفاده می‌کند. چیپست این گوشی هلیو G80 مدیاتک است که تراشه‌ای ۸ نانومتری به حساب می‌آید.

پوکو M2 در قاب عقب دوربین چهارگانه‌ای دارد که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. به‌علاوه، این گوشی در بخش سلفی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

image

موبایل جدید پوکو حسگر اثر انگشت فیزیکی دارد که در قاب عقب آن قرار گرفته است. انرژی این دستگاه از طریق یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. البته شارژری که همراه M2 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد ۱۰ واتی است.

از دیگر قابلیت‌های پوکو M2 می‌توانیم به برخورداری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، بلوتوث ۵.۰، درگاه USB-C و پشتیبانی از دو سیم کارت اشاره کنیم. این گوشی در رنگ‌های قرمز، مشکی و آبی عرضه می‌شود و قیمت مدل پایه ۶ گیگ رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی آن ۱۴۹ دلار است. این دستگاه در مدل ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۱۶۹ دلار به فروش می‌رسد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)