خانهاخبار
زبان طراحی و قیمت ایکس باکس سری اس مشخص شد

زبان طراحی و قیمت ایکس باکس سری اس مشخص شد

در تصویری که امروز منتشر شد، قیمت و سبک و سیاق طراحی بدنه ایکس باکس سری اس مشخص شد.
۱۳۹۹/۶/۱۹

چندی است که حرف و حدیث‌های زیادی در مورد نسخه ارزان قیمت ایکس باکس سری ایکس در رسانه های خبری مطرح می‌شود. این محصول که با کد Lockhart شناخته می‌شود، این روزها با عنوان ایکس باک سسری اس از آن یاد می‌شود و به نظر می‌رسد که باید آن را نسخه ارزان قیمت کنسول ایکس باکس سری ایکس بدانیم.

توصیر رندر شده‌ای که امروز توسط یک طراحی صنعتی با نام Brad Sams منتشر شده، زبان طراحی ایکس باکس سری اس را مشخص کرده است. در این تصویر شاهد یک قسمت دایره‌ای حفره‌دار روی بدنه این کنسول هستیم و درگاه USB type-A نیز در کناره بدنه به چشم می‌خورد. بر اساس شایعاتی که تا به حال نقل شده، ایکس باکس سری اس حاوی درایو نوری نخواهد بود و تماما به صورت دیجیتال در اختار کاربران قرار می‌گیرد.

در کنار تصویری که آقای Brad Sams منتشر کرده، شاهد درز ویدئویی پنج ثانیه‌ای هستیم که به نظر می‌رسد مربوط به فایل Presentation مسئولان مایکروسافت برای معرفی این محصول است. در این کلیپ، ایکس باکس سری ایکس با سری اس آن مورد مقایسه قرار گرفته است. این فایل ویدئویی این موضوع را تأیید میکند که ایکس باکس سری اس، مدل کم حجم شده ایکس باکس سری ایکس به حساب می‌آید.

image

 

ایکس باکس سری اس ظاهرا با قیمت 299 دلاری روانه بازار خواهد شد و به این ترتیب، می‌تواند گزینه مناسبی برای علاقمندان به کنسول ایکس باکس سری ایکس به حساب بیاید که از نظر مالی، توانایی پرداخت مبلغ مورد نظر برای خرید آن را ندارند.

با پیشرفت روز افزون دنیای تکنولوژی، قیمت کنسول‌ها مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها افزایش چشمگیری پیدا کرده است و همین موضوع باعث شده تا این گجت‌ها در سال جاری میلادی، با استقبال کمتری مواجه شوند. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که واکنش کاربران به ایکس باکس سری اس چگونه خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)