خانهاخبار
گلکسی فولد لایت چه زمانی روانه بازار می‌شود؟

گلکسی فولد لایت چه زمانی روانه بازار می‌شود؟

آیا نسخه ارزان قیمت Galaxy Fold نیز توسط سامسونگ معرفی خواهد شد؟
۱۳۹۹/۶/۱۸

حرف و حدیث‌ها و شایعات پیرامون ورژن ارزان قیمت گلکسی فولد لایت چندین ماه است که در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود. متأسفانه این اطلاعات به صورت کاملا غلط نقل شده است و طبق گزارشات اخیر، اخبا رناامید کننده ای در این مورد مطرح شده است.

گلکسی زد فولد لایت بر اساس پیش بینی‌ها، قرار بود که سه ماهه اول سال 2021 با قیمت 900 دلار روانه بازار کشور آمریکا شود. به دلیل مشخص شدن قیمت این محصول، به نظر می‌رسید که همه چیز خوب پیش می‌رود.

image

 

سامسونگ در هنگام طراحی و توسعه محصولات منعطف خود مانند گلکسی فولد یا گلکسی زد فلیپ، آن ها را با شماره ساخت SM-FXXXX همراه کرده بود. گلکسی زد فولد لایت که فرمورهای اختصاصی آن با شماره ساخت SM-F415F همراه است، چندی است که در رسانه‌های خبری نامی از آن شنیده می‌شود.

اما حالا به گزارش سم موبایل، محصولی که به آن اشاره شده بود، چیزی نیست که از آن یاد می‌شود و به احتمال زیاد، شاهد معرفی گوشی هوشمند دیگری با این مشخصات خواهیم بود.

از آن جا که موسسه Wi-Fi Alliance با همکاری سم موبایل گزارش داده است، محصول مرموز SM-F415F در واقع همان گلکسی M31 است که سامسون گبه تازگی از آن در کشور هند و دیگر مارکت‌ها رونمایی کرده است.

البته بد نیست بدانید که سامسونگ این محصول را با شماره ساخت SM-M315F عرضه کرده است. اما به دلایلی نا معلوم، بخش هندی کمپانی سامسونگ به طراحی و توسعه فرموری جدید با شماره ساخت SM-F415F برای این محصول مشغول است.

image

 

تمامی مشخصات و مواردی که پیش تر به گلکسی فولد لایت نسبت داده شده بود، تماما در این محصول، یعنی Galaxy M31 گنجانده شده است. به این ترتیب هیچ خبری از گلکسی فولد لایت در میان نیست و نباید انتظار رونمایی از آن را داشته باشیم.

نسخه ارزان قیمت محصولات منعطف سامسونگ ممکن است در نیمه اول یا دوم سال آینده، یا زمانی دیگر به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شود. اما در زمان نگارش این مطلب، هنوز هیچ خبر موثق و مطمئنی در مورد آن ها وجود ندارد. به نظر می‌رسد که مهندسان و طراحان کمپانی سامسونگ، تمرکز خود را روی نسخه‌های پریمیوم، یعنی گلکسی زد فولد 2 که از هفته آینده روانه بازار می‌شود، معکوس کرده‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)