خانهاخبار
ممکن است فردا اپل واچ و ایپد جدید رونمایی شوند

ممکن است فردا اپل واچ و ایپد جدید رونمایی شوند

جان پراسر افشاگر معروف محصولات اپل اعلام کرد که این شرکت فردا اپل واچ و آیپد جدید رونمایی می‌کند
۱۳۹۹/۶/۱۷

جان پراسر که از طریق افشای اخبار محصولات اپل برای خود نامی دست و پا کرده به تازگی اعلام کرده اپل فردا در ساعت ۵.۳۰ بعدظهر نطقی برای معرفی محصولات جدید خود آماده کرده است. او همچنین اعلام کرده اگر تغییری در این برنامه رخ دهد طی یک به‌روزرسانی به کاربران اطلاع رسانی خواهد کرد.

پراسر قبلا نیز گفته بود که مدل‌های جدید اپل واچ و آیپد طی بیانیه‌ای مطبوعاتی توسط اپل در تاریخ ۷ سپتامبر یعنی امروز معرفی می‌شوند، اما به نظر می‌رسد که این اتفاق به فردا موکول شده است. اگرچه  به احتمال زیاد مدل‌های جدید اپل واچ همان سری ۶ باشد که انتظار می‌رود اما، در مورد آیپدها اطلاعاتی در دست نیست. در ماه‌های اخیر اخبار زیادی از یک آیپد ارزان قیمت منتشر شده است که به آیپد ایر۴ نیز اشاره شده است. همچنین گفته شده که مدل‌های به‌روز شده‌ی آیپد پرو نیز ممکن است این ماه عرضه شوند. بنابراین تشخیص دقیق اینکه کدام مدل آیپد قرار است معرفی شود کار دشواری است.

image

در حال حاضر اطلاعیه‌ی مطبوعاتی اپل برای سه‌شنبه ۸ سپتامبر درساعت ۵.۳۰ بعدظهر برنامه‌ریزی شده است. هرچند باید توجه داشت تا زمانی که در رسانه‌ها اعلام نشود، یعنی قطعیت ندارد و اگر تغییری حاصل شود از طریق توییتی اطلاع رسانی خواهم کرد. به نظر می‌رسد به عرضه‌ی چندین محصول اپل نزدیک باشیم چراکه در اواخر ماه گذشته اپل هشت مدل اپل واچ و هفت مدل آیپد را در کمیسیون اقتصادی اوراسیا EEC ثبت کرده و اخبار مختلفی از جمله دفترچه راهنما و طرح‌‌های شماتیک به بیرون درز پیدا کرده است. پرونده‌‌های EEC قبلا نیز در موارد مختلف از جمله عرضه‌ی چندین مدل آیپد، آیفون، مک و اپل واچ به بیرون درز پیدا کرده است. در واقع پرونده‌های EEC به طور موثری اپل واچ جدید و حداقل دو مدل آیپد که به زودی عرضه خواهد شد را تایید می‌کند. بنابراین می‌توان به ادعای جان پراسر مبنی بر اینکه طی یک بیانیه‌ی مطبوعاتی در روز سه‌شنبه شاهد معرفی چند محصول خواهیم بود، اعتماد کرد. پراسر در گذشته نیز چند مورد از برنامه‌های اپل را به درستی پیش‌بینی کره بود.

مارک گورمن معتقد است رویداد فردا ممکن است فقط مربوط به آیفون باشد و نه دیگر محصولات اپل

من از شایعات مربوط به محصولات جدید اپل در این هفته چندان هیجان زده نشدم. من فکر می‌کنم به احتمال بسیار، رویداد پیش رو مربوط به معرفی آیفون باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)