خانهاخبار
راه های افزایش فالوور اینستاگرام

راه های افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یکی از پرچمدارهای شبکه های اجتماعی محبوب در کل جهان بعد از اینکه تلگرام فیلتر شد اینستاگرام در بین مردم محبوبیت بیشتری پیدا کرد، به همین علت در هر پیجی که مخاطب های زیادی وجود داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات و بازاریابی برای کسب و کار می باشند بدون شک سودآوری هر کسب و کاری در اینستاگرام به تعداد دنبال کنندگان او مربوط می شود؛ بنابراین تعداد فالوور در اینستاگرام امری مهم به شمار می رود
۱۳۹۹/۶/۱۷

اینستاگرام به عنوان یکی از پرچمدارهای شبکه های اجتماعی محبوب در کل جهان بعد از اینکه تلگرام فیلتر شد اینستاگرام در بین مردم محبوبیت بیشتری پیدا کرد، به همین علت در هر پیجی که مخاطب های زیادی وجود داشته باشند بهترین مکان برای تبلیغات و بازاریابی برای کسب و کار می باشند بدون شک سودآوری هر کسب و کاری در اینستاگرام به تعداد دنبال کنندگان او مربوط می شود؛ بنابراین تعداد فالوور در اینستاگرام امری مهم به شمار می رود، برای افزایش فالوور اینستا راه های مختلفی وجود دارد از خرید فالوور گرفته تا استفاده از ربات های فالوورگیر.

در این مقاله در مورد روش های افزایش فالوور برای اینستاگرام به صحبت خواهیم پرداخت خیلی از افراد تصور می کنند برای شروع کسب و کار در شبکه اجتماعی اینستاگرام باید به خریدن فالوور روی آورند، یعنی به نحوی فکر می کنند اگر تعداد فالوورهایشان پایین باشد نمی توانند در کسب و کار خود موفق شوند شاید این تصور درست باشد اما با توجه به راه کارهایی که وجود دارد می توانید فالوورهای زیادی برای کسب و کار خود به دست آورید.

اگر از افرادی هستید که قصد دارید برای پیج خود اقدام به خرید اینترنتی فالوور اینستاگرام کنید بهتراست این کار را با خریدن فالوورهای ایرانی انجام دهید، سپس با روش هایی که گفته می شود می توانید فالوورهای زیادی را به دست آورید. امروزه هر کسی می داند پیجی که بالای 10 کا فالوور داشته باشد می تواند حدود 2 کا لایک را دریافت نماید. بهترین راه این است که به شیوه درستی فالوورهای خود را افزایش دهید هیچ چیز مثل فالوورهای واقعی نمی تواند برای کسب و کار شما سودآور باشد.

 جذاب کردن پروفایل

قبل از شروع به کار باید این را بدانید که پروفایل شما مانند یک ویترین مغازه عمل می کند اگر این ویترین جذاب نباشد نمی تواند مشتریان را جذب کند. همان طور که می دانید اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی عکس محور مشغول به فعالیت است و در تمامی پست ها می توانید شاهد تصاویر مختلفی باشید. باید عکس های جذاب و منحصر به فردی را در پروفایل خود قرار دهید به نحوی که کاربران در نگاه اول بتوانند جذب پروفایل شما شوند و به دنبال کردن پست شما ترغیب شوند. در اینستاگرام می توانید پیج های زیادی را مشاهده کنید که فقط به خاطر جذابیت فالوورهای زیادی دارند، البته باید پروفایل خود را با یک عکس جذاب و یک بیوی عالی تاثیرگذار نمایید رعایت نکات گفته شده می تواند به افزایش فالوور شما کمک کند.

با پیج های مربوط به کسب و کار خود در ارتباط باشید

یکی از بهترین کارهایی که می توانید در پیج خود انجام دهید تعامل با صفحه هایی است که با کسب و کار شما ارتباط دارند. اگر از افرادی باشید که به طور مستمر در اینستاگرام فعال هستند نیازی نیست بگردید تا افراد مرتبط با کسب و کار خود را پیدا کنید. زمانی که پیج های مرتبط با کار خود را پیدا کردید پیگیر فعالیت های روزمره آن ها در اینستاگرام باشید. از طریق مدام با آن ها در تعامل باشید. در ارتباط بودن با افرادی که در حوزه کسب و کار شما فعالیت دارند می تواند فالوورهای زیادی را برای شما به دست آورد. در تعامل بودن با پیج های هم حوزه با کسب و کار می تواند این شانس را برای شما به ارمغان آورد که در لیست suggestion قرار بگیرید و این هم باعث می شود بدون خرید اینترنتی فالوور اینستاگرام تعداد فالوورهای شما افزایش یابد.

image

 

استفاده از هشتگ

با توجه به کارایی که هشتگ ها در راه اندازی کسب وکار دارند نباید آن ها را نادیده گرفت. هشتگ ها نقش بسیار مهمی را در دیده شدن پست های شما ایفا می کنند. استفاده نمودن از هشتگ ها مخصوص به کسب و کار می تواند به نحوه صحیحی در رشد فعالیت شما تاثیر گذار باشد. در به روز رسانی اخیر اینستاگرام می توان شاهد فالو کردن هشتگ ها بود و افراد زیادی در سر تا سر جهان وجود دارند که هشتگ ها مورد علاقه خود را دنبال می کنند. همین کار باعث شده است تا هشتگ ها در بین فالوورهای اینستاگرامی محبوبیت داشته باشند، استفاده لحظه به لحظه از هشتگ ها باعث افزایش فالوور در پیج اینستاگرامی شما خواهد شد.

برای بهره بردن از هشتگ ها سعی کنید در حوزه کاری خود هشتگ های داغ و به روز را پیدا نمایید و آن ها در فهرستی قرار دهید. برای انجام این کارمی توانید از جستجوی اینستاگرام بهره ببرید. هشتگی را که مد نظر دارید در قسمت جستجو بر اساس تگ در اینستا بنویسید در این مرحله هشتگ هایی که به موضوع شما مرتبط هستند را مشاهده خواهید کرد، با مراجعه به این هشتگ ها می توانید عکس هایی را را در ارتباط با کسب و کار شما به اشتراک گذاشته شده اند را ببینید. همچنین می توانید از تمامی هشتگ ها در کپشن ها و پست های خو استفاده نمایید. اگر هر عکسی را با هشتگ خاصی در اینستا گرام به اشتراک بگذارید باعث می شود سه نفر شما را فالوو کنند.

راه اندازی مسابقات اینستا گرامی

یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای افزایش فالوور انجام دهید ایجاد مسابقه های اینستاگرامی می باشد که امروزه در پیج های معروف و محبوب بسیار کاربرد دارد. هنگام طراحی مسابقات سعی کنید که خلاقیت و نوآوری را به خرج دهید و برای برندگان خود جایزه های نفیسی را قرار دهید. هر چه هدیه های شما ارزشمند تر باشند افراد بیشتری شما را فالوو خواهند کرد و به این نحو ترغیب می شوند در مسابقات شما شرکت کنند. در حوزه کاری خود می توانید مسابقات زیادی را راه اندازی نمایید، اما نکته ای که در این جا اهمیت دارد این است که سعی کنید افرادی را که در مسابقات شرکت می کنند وادار به انجام کاری نمایید. به عنوان مثال می توانید از افراد حاضر در مسابقات بخواهید که 5 نفر از دوستان خود را به مسابقه دعوت نمایند و 2 نفر از این افراد که به مسابقه دعوت می شوند باید پیج را فالوو کنند تا بتواند در مسابقه شرکت نماید. همان طور که گفته شد این کار می تواند خیلی سریع فالوور های شما را افزایش دهد. در نتیجه هر چند وقت یکبار مسابقاتی را برای پیج خود راه اندازی کنید.

بررسی رفتار کاربران

همیشه بررسی و تجزیه و تحلیل رفتار مخاطبان باعث بهبود کیفیت کسب و کار می شود. در هنگام کار با اینستاگرام و یا وب سایت باید همیشه رفتار مخاطبان خود را شناسایی نماید از کمبود های آن ها اطلاع داشته باشید. با بررسی رفتار مخاطبان می توانید دریابید که آن ها به چه چیزهایی علاقه مند هستند. اینستاگرام ابزاری را دارا است که شما می توانید با مراجعه به آن دریابید که آیا پستی که منتشر نموده اید برای مخاطبان جذاب بوده یا خیر؟ با این ابزار می توانید محتوایی را مناسب با فعالیت خود در پیج قرار دهید. شاید این مورد بر روی افزایش فالوور تاثیر بسزایی نداشته باشد اما افرادی که پروفایل شما را مشاهده می کنند می توانند جذب پیج شما شوند.

استفاده از تبلیغات آفلاین

اگر مشغول به کسب و کار سنتی هستید و از پیج اینستاگرام برای بازاریابی کار خود استفاده می نمایید حتما باید از تبلیغات آفلاین هم بهره ببرید؛ مثلا می توانید روی بروشورهای تبلیغاتی خود مانورهای خاصی را ایجاد کنید و آدرس صفحه اینستاگرام خود را بر روی عکس قرار دهید. از طرفی هم می توانید آدرس پیج اینستاگرام خود را بر روی کارت ویزیت بنویسید. امروزه خیلی از افراد به جای نوشتن آدرس وب سایت بر روی کارت ویزیت آدرس پیج اینستاگرامی خود را قرار می دهند. این کار باعث افزایش فالوور اینستا شما می شود.

image

از پست ها چالشی استفاده نمایید

یکی از تعامل برانگیز ترین پست هایی که در اینستاگرام مورد استقبال قرار می گیرد پست های چالشی و ویروسی است. بدون شک در حوز کاری که مشغول به فعالیت هستید پست های برای چالش وجود دارد. برای انجام این کار باید پست هایی را به اشتراک بگذارید که مخاطبان را وادار کند با شما ارتباط داشته باشند و در بحث ها و گفت و گوها شرکت نمایند. یکی از راه هایی که می تواند کاربران را با هم در تعامل قرار دهد پرسیدن سوال است؛ مثلا می توانید پستی را در اینستا گرام خود منتشر کنید که متن آن این باشد  دیجی کالا در طول روز چه میزان درآمد دارد؟» این پست را باید به صورت یک عکس نوشته به اشتراک بگذارید.

مطمعن باشید که مخاطبان دوست دارند در مورد پست های چالش بر انگیز نظر دهند. افراد زیادی که در چالشی که به وجود آورده اید شرکت می کنند و دوستان خود را در زیر پست شما تگ خواهند کرد. حتی امکان دارد پست شما را از طریق دایرکت برای دوستان خود بفرستند این کار باعث می شود پست شما بین کاربران اینستاگرام پخش شود. بدون شک پست هایی که در اینستاگرام تعداد لایک بالایی دارند را مشاهده کرده اید؟ هنگامی که پست های شما هم بین کاربران منتشر شود لایک هایی زیادی را دریافت خواهید کرد همین کار باعث می شود افراد زیادی با صفحه اینستاگرام شما آشنا شوند و از این طریق تعداد فالوور های شما افزایش پیدا می کند. بسیاری از افراد به جای آنکه به دنبال راهکاری برای افزایش فالوور های خود باشند به سراغ ربات های اینستاگرام می روند. ربات اینستاگرام گوگل کروم یکی از این ربات ها می باشد که در حوزه افزایش فالوور فعالیت دارد.

استفاده از ربات اینستاگرام

از روش های دیگری که می تواند بر تعداد فالوورها بیافزاید استفاده از ربات اینستاگرام می باشد. سایت هایی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند ربات هایی را برای انجام این کار قرار می دهند. می توان گفت ربات های اینستاگرام یکی از بهترین ابزار برای ارتباط با کاربران هستند و همان طور که قبلا هم گفته شد ارتباط با مخاطبان و تعامل با آن ها در حوزه کاری می تواند باعث جذب کاربران زیادی شود. به عنوان مثال ربات اینستاگرام فالوجت یکی از بهترین نرم افزارهای اینستا گرام به شمار می رود. مهم ترین ویژگی این ربات این است که باعث مسدود شدن پیج شما نخواهد شد.

در پیج های مختلف تبلیغ نمایید

یکی از بهترین روش های دیگری که می تواند باعث افزایش فالوور پیج شما شود این است که در پیج های مرتبط با فعالیت خود به تبلیغات بپردازید. برای این کار اول باید پیج هایی را که در حوزه کاری شما مشغول به فعالیت هستند بیابید و بعد برای تبلیغ از طریق پیج ها به بحث بپردازید. سعی نمایید در پیج هایی که تا به امروز تبلیغات زیادی انجام نداده اند مشغول به تبلیغ کسب و کار خود شوید.

image

از جوامع مجازی کمک بگیرید

یکی از کارهایی که می توانید برای افزایش فالوور انجام دهید این است که از دیگر شبکه های اجتماعی خود کمک بگیرید. به عنوان مثال اگر در شبکه اجتماعی فیسبوک در حال فعالیت هستید می توانید با نفوذی که در این پیج دارید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید، یا مثلا اگر در وب سایت های تخصصی نظر ارسال می کنید بهتر است به جای نوشتن آدرس وب سایت آدرس پیج اینستا خود را قرار دهید. بدون شک اگر نظر شما تاثیر گذار باشد افراد زیادی به دنبال کردن پیج شما علاقه مند می شوند.

در دیگر شبکه های اجتماعی در قسمت پروفایل می توانید آدرس اینستاگرام خود را بنویسید؛ مثلا در گوگل پلاس، در فیسبوک، در تویتر و ... می توانید برای افزایش فالوورهای خود اقدام کنید.

در پایین تصاویر و ویدیو هایی که منتشر می کنید حتما آدرس پیج خود را قرار دهید. اگر از محتواهای جذاب استفاده نمایید مخاطبان علاقه مند به فالوو نمودن پیج شما می شوند.

 

تولید محتوای سرگرم کننده

بسیاری از افرادی که در اینستاگرام فعالیت دارند به دنبال پیج های سرگردم کننده هستند مشغول به فعالیت در هر شغلی که هستید می توانید از پست های سرگرم کننده استفاده نمایید اما در به اشتراک گذاری پست های سرگرم کننده زیاده روی نکنید چرا که این کار شما را از موضع اصلی کار دور خواهد کرد. اگر بتوانید در انتشار پست های سرگرم کننده حد تعادل را نگه دارید می توانید نظر مخاطبان را هم جلب نمایید این کار باعث می شود پست شما را برای دوستان خود ارسال نمایند و تعداد فالوورهای شما از این طریق افزایش پیدا می کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)