خانهاخبار
پوکو X3 NFC امروز با نمایشگر 120 هرتزی معرفی می‌شود

پوکو X3 NFC امروز با نمایشگر 120 هرتزی معرفی می‌شود

پوکو تا ساعاتی دیگر از تلفن هوشمندی به نام X3 NFC پرده برمی‌دارد که دوربین چهارگانه‌ای با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی دارد.
۱۳۹۹/۶/۱۷

پوکو عصر امروز از تلفن هوشمندی به‌نام Poco X3 رونمایی می‌کند. این گوشی اولین موبایلی خواهد بود که با اسنپدراگون 723G به بازار می‌آید. حالا چند ساعت مانده به رونمایی مشخصات اصلی این گوشی فاش شده و در ادامه نگاهی به این اطلاعات می‌اندازیم.

تلفن جدید پوکو که با اسم کامل Poco X3 NFC از راه خواهد رسید نمایشگری ۶.۶۷ اینچی از نوع LCD با وضوح +FHD دارد. این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و نرخ نمونه‌برداری لمسی آن ۲۴۰ هرتز است.

image

در قاب عقب پوکو ایکس ۳ دوربین چهارگانه‌ای با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. در بخش سلفی هم باید منتظر دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی باشیم که درون حفره‌ای در بالای نمایشگر جا خوش خواهد کرد. پوکو ایکس ۳ یک باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی حسگر اثر انگشت جانبی هم دارد.

لنز اصلی دوربین پوکو ایکس ۳ سنسور ۶۴ مگاپیکسلی IMX686 سونی است که در پوکو ایکس ۲ هم حاضر بود. این گوشی همچنین یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی هم خواهد داشت. در تصاویری که از این گوشی منتشر شده می‌توانیم تفاوت طراحی ماژول دوربین نسبت به پوکو ایکس ۲ را ببینیم.

پوکو ایکس ۳ ان‌اف‌سی به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ و MIUI 12 وارد بازار می‌شود. این گوشی حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)