خانهاخبار
خبری فوق‌العاده برای علاقمندان آیفون 12

خبری فوق‌العاده برای علاقمندان آیفون 12

اگر به دنبال رویداد معرفی آیفون 12 هستید، اپل خبر خوبی برای شما منتشر کرده است.
۱۳۹۹/۶/۱۷

بد از گذشت تقریبا یک سال از آخرین نسل از آیفون (خانواده آیفون 11)، نوبت به آن رسیده تا شاهد رونمایی از آیفون‌های 2020 با نام آیفون 12 باشیم. اپل در نظر دارد تا در تاریخ هشتم سپتامبر مصادف با هجدهم شهریور ماه، رویدادی را برگزار کرده و در آن، از اپل واچ سری 6 و نسل جدید آیپد رونمایی کند. اما از آن جا که تا به این لحظه اطلاعیه ای در این مورد منتشر نشده، لذا چنین اتفاقی در حال حاضر در هاله‌ای از ابهام است.

خبرهایی که از شخصی معروف با نام جان پراسر امروز منتشر شده، حاکی از آن است که اپل در روز سه شنبه هشتم سپتامبر مصادف با هجدهم شهریور ماه رویدادی را به صورت آنلاین برگزار خواهد کرد. او همچننی به این موضوع اشاره کرد که تا زمان برگزاری این رویداد، اطلاعاتی در مورد آن منتشر نخواهد شد. مطمسنا در صورت بروزرسانی این خبر، او اولین شخصی است که مطلب خود را آپدیت خواهد کرد.

اما آقای مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ بر این باور است که رویدادی که فردا برگزار خواهد شد، به آیفون 12 نیز اختصاص پیدا می‌کند. ممکن است در روز موعود، یعنی هشتم سپتامبر مصادف با هجدهم شهریور ماه هیچ سخت‌افزاری معرفی نشده و تنها تاریخ رونمایی از آیفون 12 و اپل واچ سری 6 به صورت رسمی اعلام شود.

image

 

اگر فردا شب چنین اتفاقی روی دهد، مسلما در تاریخ 22 سپتامبر، یعنی دو هفته بعد از تاریخ اعلام این رویداد شاهد برگزاری مراسم معرفی محصولات جدید خواهیم بود. این مدت زمان دو هفته‌ای، معمولا هر ساله برای ارسال دعوتنامه و جابجایی افراد به منظور رسیدن به کنفرانس رونمایی در نظر گرفته می‌شود. البته امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، خبری از کنفرانس فیزیکی نخواهد بود و این رویداد به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

با وجود تأخیراتی که در امر تولید محصولات کمپانی‌های مختلف پیش آمد، حتی با وجود معرفی آیفون 12 در ماه سپتامبر، نمی‌توانیم انتظار عرضه آن در این ماه را داشته باشیم و به احتمال زیاد، نیمه دوم ماه اکتبر یا اوایل نوامبر، باید منتظر در دسترس قرار گرفتن آن ها باشیم. محصولاتی که انتظر می‌رود در این کنفرانس از آن ها رونمایی شود عبارتند از:

  • خانواده آیفون 12
  • اپل واچ سری 6
  • ایرتگ
  • هوم پاد کوچک‌تر
  • آیپد جدید
  • هدفون جدید با نام ایرپاد استودیو

مطمئنا با درزش اطلاعات بیشتر درمورد این رویداد و تاریخ برگزاری رسمی کنفرانس، شما را در جریان امور قرار خواهیم داد. پس هر لحظه با جی اس ام همراه باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)